Naczepa wywrotka K.SKA A firmy Kässbohrer nadaje się do przewozu szerokiej gamy materiałów rolniczych, takich jak soja, kukurydza, rzepak, buraki cukrowe, osady, zboża, a także może przewozić bioodpady, towary paletowe, odpady workowane i nawozy. Skrzynia ładunkowa może mieć pojemność 40, 45 lub 50 m3.
W pojazdach serii K. SKA A zastosowano lekki zderzak, platformę do chodzenia oraz rynny zbożowe. Naczepa charakteryzuje się długą żywotnością dzięki ramie wykonanej ze stali S700MC, hybrydowej podłodze oraz modułowej konstrukcji skrzyni z aluminium o wysokiej odporności na zużycie i uderzenia. Wywrotka jest oferowana z lekką ramą ze stali S700MC o wyższej granicy plastyczności, aby zapewnić wytrzymałość i dłuższą żywotność produktu. Zastosowanie wysokowytrzymałej stali S700MC prowadzi do większej ładowności, oszczędności paliwa i mniejszych kosztów konserwacji.
Pojazd został zaprojektowany tak, aby po załadowaniu środek ciężkości znajdował się jak najniżej i możliwe było uzyskanie optymalnego rozkładu obciążenia nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. Rolnicza wywrotka aluminiowa K.SKA A jest oferowana ze zoptymalizowaną podłogą hybrydową, aby zminimalizować uszkodzenia podłogi pojazdu podczas operacji rozładunku. Aluminiowa podłoga w części tylnej ma grubość 8 mm, co zapewnia dużą odporność na uderzenia i zużycie, na pozostałej powierzchni grubość podłogi wynosi 6 mm, co zapewnia redukcję wagi. Aby zapewnić lepszą przyjazność dla użytkownika, naczepa K.SKA A ma nowy, lekki zderzak, platformę do chodzenia i rynny zbożowe. Dzięki integracji drzwi tylnych i plandeki wywrotka K.SKA A umożliwia rozładunek bez zwijania plandeki.
Oprócz łatwości obsługi i dłuższej żywotności pojazd zapewnia również bezpieczeństwo ładunku i elastyczność operacyjną. K.SKA A ma na podłodze pierścienie mocujące do bezpiecznego transportu ładunków na paletach. Rękawy zbożowe są opcjonalne. Skrzynię ładunkową można wyposażyć w 2 rodzaje mechanizmu uszczelniającego – jest to uszczelnienie cieczoszczelne lub ziarnoszczelne.
Ziarnoszczelność uzyskuje się dzięki specjalnemu systemowi ukrytego uszczelnienia tylnych drzwi, który pomaga zminimalizować ekspozycję gumowej części uszczelnienia, zmniejszając ryzyko uszkodzenia podczas operacji rozładunku. W celu uzyskania szczelności dla cieczy nadwozie od wewnątrz jest wytwarzany przez całkowite spawanie wszystkich elementów.