Ruchome podłogi: Legras Industries

W naczepach z ruchomą podłogą z otwieranymi drzwiami bocznymi dostępnych w wersjach o pojemności od 86 m3 do 97 m3 wykorzystano najnowsze innowacje firmy Legras Industries (fot. Feber)

Naczepy z ruchomą podłogą wykorzystywane są w takich branżach, jak rolnictwo (płody rolne), sektor komunalny (zbiórka odpadów), drzewny i energetyczny (pelety, trociny, odpadki drzewne) czy wreszcie do transportu ładunków ogólnego przeznaczenia, także na paletach. Proponujemy syntetyczny przegląd nowości i ciekawych produktów w segmencie naczep z ruchomą podłogą. Wybraliśmy marki: Benalu, Bodex, Knapen Trailers, Kraker Trailers, Legras industrie, Schwarzmüller, STAS oraz TMT Tanks & Trailers. Dziś więcej o firmie Legras Industries.

W naczepie z ruchomą podłogą z ruchomymi drzwiami bocznymi (model „Side Doors”) wykorzystano najnowsze innowacje firmy Legras Industries. Pojazd dostępny jest w wersjach o pojemności od 86 m3  do 97 m3 (w zależności od obowiązujących na danym rynku limitów wysokości). Na całej długości skrzynia naczepy spoczywa na wytrzymałym podwoziu stalowym. Ściany boczne zostały podzielone na manualnie otwierane sekcje o szerokości 6 m (przód, tył, jedna lub obie strony, różne konfiguracje). Wykorzystywana jest pełna gama profili podłogowych Legras (unikatowa technologia), kompatybilna z wózkami widłowymi o nacisku 9 t/oś. We wnętrzu zamontowano 23 pary pierścieni do mocowania ładunku. Naczepa przeznaczona jest do drogowego przewozu lekkich materiałów sypkich i ładunków spaletyzowanych: papieru, papieru w rolach, zrębków i wiórów drewnianych itp.

W naczepie ma lekką osłonę ochronną w części tylnej, płótno podłogowe, oferowane są różne konfiguracje drzwi. Producent zwraca uwagę na wysokiej jakości uszczelnienie drzwi bocznych oraz podwójne zawiasy na tylnych drzwiach. Wyposażenie opcjonalne to np. zaczepy mocujące do drzwi bocznych, skrzynki narzędziowe, skrzynie na palety czy teleskopowo podnoszona szyna boczna.

Naczepy marki Legras na terenie Polski dystrybuuje firma Feber (grupa Inter Cars).

Na całej długości skrzynia naczepy Legras spoczywa na wytrzymałym podwoziu stalowym wykonanym ze stali SSAB Strenx (fot. Feber)