
Na początku stycznia br. przedstawiciele spółki LOG Polska z siedzibą w Legnicy odebrali 20 ciągników siodłowych Iveco S-Way, pierwszą partię z zamówionych 100 sztuk. Kontrakt dotyczy samochodów z silnikiem wysokoprężnym i największymi kabinami Active Space (AS-HR).
„Współpraca z Iveco Poland zaczęła się już w roku 2017, wraz z pierwszymi Iveco Stralis w liczbie 20 sztuk. Trzy lata później, w roku 2020 do floty trafiło 10 Iveco S-Way LNG, a dzisiaj odebrane pojazdy to Iveco S-Way z silnikami wysokoprężnymi. Nasza współpraca opiera się na partnerskich zasadach i w mojej ocenie w dużej mierze zależy od ludzi: Iveco zapewnia nam profesjonalną, troskliwą opiekę zarówno po stronie handlowej, jak i serwisowej, ze szczególnym uwzględnieniem naszego lokalnego dealera, firmy Uni-Truck. Taka opieka daje nam pewność, że nasz tabor jest w najlepszych rękach” – mówi Michał Bednawski, prokurent LOG Polska.

Parę słów o nowych pojazdach
Ciągniki siodłowe zakupione przez LOG Polska są wyposażone w wysokoprężne jednostki napędowe Cursor 13 o mocy 490 KM. Napęd na koła przekazywany jest przez zautomatyzowaną skrzynię biegów HiTroniX 12TX, a skuteczność hamowania zapewnia hydrauliczny retarder. Samochody zostały wyposażone w systemy ułatwiające jazdę oraz systemy bezpieczeństwa takie jak: Hill Holder – system wspomagający ruszanie na wzniesieniu, system ostrzegający o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu, układ hamowania awaryjnego AEBS, układ stabilizujący tor jazdy ESP/EVSC, ECO-ROLL, aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym, wskaźnik obciążenia osi wyświetlany na desce rozdzielczej, system jazdy przewidującej Hi-Cruise, funkcja oceny stylu jazdy DSE i system nadzorujący koncentrację kierowcy DAS. Całości dopełniają reflektory i światła tylne w technologii LED oraz światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów.
Wysoka, komfortowa kabina Active Space wyposażona jest w dwie pełnowymiarowe leżanki, lodówkę z zamrażarką, duże schowki, zespół multimedialny Infotainment z ekranem dotykowym i nawigacją, ogrzewanie postojowe oraz klimatyzację zintegrowaną z klimatyzacją postojową. Komfort jazdy zapewnia pneumatyczny fotel kierowcy z regulacją lędźwiową i podłokietnikami. Kierowca w porze nocnej nie męczy wzroku, gdyż wewnątrz kabiny ma do dyspozycji podświetlenie do jazdy nocnej. Podczas wypoczynku bezpieczny sen kierowcy zapewnia system mechanicznego ryglowania drzwi od wewnątrz Night Time Safety Lock.

Roczne przebiegi samochodów LOG Polska, z racji specyfiki wykonywanych przewozów, oscylują w granicach 120.000 km, co w ujęciu rocznym całej floty daje ponad 1.5 mln km. To spore wyzwanie dla producenta samochodów ciężarowych, który musi zapewnić płynność obsługi serwisowej i tym samym minimalizować czas przestoju pojazdów. Iveco Poland i autoryzowana sieć serwisowa w ocenie klienta radzi sobie doskonale, czego potwierdzeniem jest kolejny kontrakt.

„Pojazdy zostały skonfigurowane tak, aby zapewnić kierowcy optymalne warunki pracy i odpoczynku. Wystarczy wspomnieć choćby dwie wygodne leżanki, hydrauliczny retarder i klimatyzację postojową zintegrowaną z klimatyzacją w kabinie” – powiedział Bartosz Olszewski, key account manager Iveco Poland.
„Cenimy sobie spokojną głowę, a nasze pojazdy są cały czas w ruchu, dlatego zdecydowaliśmy się na kontrakty serwisowo – naprawcze 3XL LIFE. Gęsta sieć serwisowa Iveco w całej Europie daje nam komfort, że zawsze będziemy należycie i szybko obsłużeni w dowolnym miejscu w Europie, a dzięki temu oszczędzimy czas i będziemy mogli się cieszyć dłuższą żywotnością pojazdów” – podsumowuje Michał Bednawski.
LOG Polska
Spółka LOG Polska powstała w 2013 roku i świadczy usługi transportu międzynarodowego głównie na rynku szwajcarskim, niemieckim oraz polskim. Firma dysponuje flotą 150 pojazdów z silnikami wysokoprężnymi oraz ma 10 pojazdów Iveco z silnikami gazowymi i dwoma zbiornikami LNG. LOG Polska posiada obecnie 50 samochodów ciężarowych marki Iveco i systematycznie liczba ta rośnie.
