Spółka Schwarzmüller Polska podsumowuje 2021 rok

Fot. Schwarzmueller

Miniony rok był wyjątkowy dla Grupy Schwarzmüller pod wieloma względami. Firma świętowała 150-lecie swojego istnienia – w tym okresie przetrwała wiele zmian, transformacji, rewolucji i wojen, nieustannie rozwijając swoje produkty.

Historia tego rodzinnego przedsięwzięcia pokazała jak wiele można osiągnąć, będąc konsekwentnym i uważnym.

Jedną z atrakcji roku jubileuszowego była loteria, w której do wygrania były trzy pojazdy od Grupy Schwarzmüller. Jednym z laureatów była polska firma Kama Jarosław Krasowski z Tomaszowa Mazowieckiego, która wygrała naczepę kurtynową. Więcej w tym linku.

Polski oddział Schwarzmüller przekroczył oczekiwania sprzedażowe centrali i na długo przed końcem roku zrealizował z nawiązką postawiony cel. Finalnie spółka Schwarzmüller Polska wydała klientom o 75% więcej naczep i przyczep niż przed rokiem, uzyskując jednocześnie najlepszy wynik w historii firmy na polskim rynku w rankingu marek PZPM.

Jeszcze wyraźniej widać pozytywny trend w napływających zamówieniach. W roku 2021 stanowiły one w sumie ponad 1 600 sztuk. Jest to prawie trzykrotnie więcej niż w 2019 r.

Aktualnie udział w rynku firmy Schwarzmüller w Polsce wynosi około 3,7%. Z szerokiej oferty grupy Schwarzmüller najlepiej sprzedają się pojazdy do transportu dalekobieżnego. Ofensywę rynkową wsparła wprowadzona w 2021 r. nowa linia naczep POWER LINE. W tym roku zaprezentowana została w Polsce druga marka, Hüffermann. W Niemczech jest to lider rynku w dziedzinie transportu pojemników wymiennych. Ponieważ w Polsce dynamicznie rozwija się rynek utylizacji i recyklingu, równolegle wzrasta zapotrzebowanie na te wysokiej jakości pojazdy.

Warto wspomnieć, że 20% udziału w sprzedaży pojazdów Schwarzmüller Polska stanowią pojazdy budowlane.

Bardzo dobre wyniki sprzedażowe osiągnięto także dzięki zmianom personalnym w całej organizacji Schwarzmueller Polska. Dzięki doskonałej znajomości rynku oraz specyfiki branży, firma szybko rozbudowała sieć sprzedaży we wszystkich regionach.

Kolejnym ważnym celem, postawionym przed polskim oddziałem Schwarzmüller, był rozwój sieci serwisowej na terenie naszego kraju. Aktualnie firma uzyskała oczekiwane pokrycie we wszystkich kluczowych miejscach.

Od czerwca ub. roku wszystkie pojazdy, produkowane przez Schwarzmüller wyposażone są fabrycznie w inteligentną telematykę SWIT – Schwarzmüller! System można uruchomić w dowolnym momencie, aktywując jeden z trzech pakietów. W zależności od potrzeb klienci mają do dyspozycji pakiet podstawowy, analityczny lub premium. Pakiety przez pierwsze trzy miesiące są dostępne bezpłatnie!