Czas pandemii koronawirusa stanowi wiele wyzwań: potrzebne są szybkie i pragmatyczne rozwiązania we wszystkich obszarach. Wprowadzono je w Grupie Faymonville, która podkreśla, że stale wspiera swoich klientów we wszystkich aspektach ich działalności, nie zapominając jednak o koniecznych środkach bezpieczeństwa dla własnych pracowników.
Zachowując wymagane procedury bezpieczeństwa, firma kontynuuje m.in. sprzedaż, dostawy, wysyłkę części zamiennych, serwis posprzedażny i naprawy, nawet podczas „blokady” i nakazów izolacji społecznej. Obecna sytuacja to ogromne wyzwanie dla wszystkich działów w zakładach produkcyjnych należących do Grupy Faymonville. Producent stawia im czoła, m.in. w fabrykach przestrzegane są zasady i instrukcje higieny przez cały czas pracy.
Jak podkreśla producent: “Faymonville z dumą polega na bardzo lojalnej i niezawodnej klienteli. Partnerzy wspólnie znajdują niestandardowe rozwiązania, aby klienci mogli kształtować swoją przyszłość za pomocą nowych pojazdów w najlepszym możliwym czasie. Trzeba mieć nadzieję, że różne pakiety stymulujących bodźców gospodarczych przyniosą w najbliższej przyszłości duże projekty, które ożywiają i pobudzą gospodarkę”.
Siła Faymonville
Grupa Faymonville ma ugruntowaną pozycję na całym świecie i będzie ją umacniać nadal, w nowych realiach rynkowych. Po latach inwestowania w zaawansowane procesy produkcyjne pojawiają się opłacalne korzyści. Firma jest w stanie szybko i elastycznie dostosować zdolności produkcyjne do bieżących potrzeb rynku. Jest to decydująca przewaga konkurencyjna, pozwalająca na pokonanie nowych wyzwań. Spółka Faymonville jest gotowa na nadchodzącą przyszłość.
Przypomnijmy, że Grupę Faymonville tworzy 5 podmiotów gospodarczych. Centrala firmy mieści się w Luksemburgu (Lentzweiler), tam też jest największy zakład produkcyjny w grupie, będący centrum technologii i rozwoju. W Belgii (Büllingen) mieści się centrum kompetencji z dziedziny automatyki, robotyki i obróbki mechanicznej. Polska (Goleniów) jest głównym zakładem MAX Trailer i głównym dostawcą podwozi samochodowych. Zakład produkcyjny we Włoszech (Borgo San Dalmazzo) specjalizuje się w zakresie produkcji pojazdów samobieżnych i modułów transportowych (Cometto). Montaż CKD odbywa się w Rosji (Nogińsk).