Impreza dla naczepomaniaków? Czemu nie, skoro od kilku lat rejestruje się w Polsce ponad 20 tys. nowych naczep rocznie. 7 i 8 czerwca br. na terenie obiektu Atlas Arena w Łodzi odbyły się targi „Naczepomania”: impreza plenerowa zorganizowana przez spółkę PTM Polska.
W ramach „Naczepomanii” prezentowano samochody ciężarowe, zabudowy wywrotki i naczepy ciężarowe różnych producentów – w tym także te do przewozu materiałów budowlanych, niskopodwoziowe oraz specjalizowane. Swoją ofertę zaprezentowali również dostawcy części i komponentów, usług finansowych oraz wszelakiego branżowego asortymentu do pojazdów użytkowych, m.in. firmy Alcoa, BPW, Forankra, Jost, Hewea, Mavet, SAF-Holland, Wabco. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z szeroką gamą produktów branżowych oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe.
Odbył się konkurs Trailer of Naczepomania 2018 na najbardziej interesującą naczepę, a na odwiedzających czekał bogaty program muzyczno-konkursowy. Na scenie gwiazdą wieczoru był Kabaret Młodych Panów. W ciągu dwóch dni tereny wystawy odwiedziło ok. 100 przedstawicieli firm branżowych, mających w swym taborze zestawy transportowe. W przyszłym roku w związku z dużym zainteresowaniem imprezą przedstawiciele PTM Polska zapowiadają wiele zmian, m.in. przekażą organizację wydarzenia w nowe ręce, by udział w nim wzięli także inni rynkowi gracze związani z rynkiem naczep, a sama impreza jeszcze bardziej zintegrowała całe środowisko i na stałe wpisała się do kalendarza wydarzeń. Zapraszamy do spaceru wśród wybranych prezentowanych produktów.