Tytuł „Marka Godna Zaufania 2017″ dla Idea Leasing

Idea Leasing została liderem kategorii usługi leasingowe w niezależnym badaniu „Marka Godna Zaufania”, przeprowadzonym przez instytut Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska”. Ankietowani przedsiębiorcy wskazali w badaniu, której marce biznesowej najbardziej ufają.

Celem przeprowadzonego badania było poznanie opinii oraz określenie poziomu zaufania polskich przedsiębiorców do marek biznesowych. Tytuł „Marka Godna Zaufania” przyznany został w 23 kategoriach (m.in. usługi leasingowe), na podstawie wyników ankiet wypełnionych przez przedstawicieli 960 firm.

Zdobycie tytułu „Marka Godna Zaufania” 2017 jest celującą oceną naszej dotychczasowej działalności – zasad fair-play, którymi kierujemy się w biznesie, innowacyjności produktowej, indywidualnego podejścia do klientów oraz najwyższych standardów obsługi – mówi Marek Bauer, prezes zarządu Idea Leasing SA.

Tytuł „Marki Godnej Zaufania” 2017 został wręczony Idea Leasing na gali, która odbyła się 20 czerwca br. w Warszawie. To czwarte wyróżnienie zdobyte przez Idea Leasing w 2017 r. Firma uhonorowana została również tytułem Gazety Finansowej „Najlepsze Produkty dla MŚP” w kategorii leasing, a także otrzymała nagrody miesięcznika ekonomicznego Home&Market: PROSPERITA 2017 dla Najlepszej Firmy Leasingowej i Order Finansowy 2016.