Do floty Frigo Logistics dołączyły ciągniki Volvo FH, podwozia MAN TGM i Volvo FL oraz naczepy chłodnicze Schmitz Cargobull

Fot. Frigo Logistics

Frigo Logistics, operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych, modernizuje flotę.

W pierwszym kwartale 2025 r. do floty Frigo Logistics dołączyło 13 ciągników siodłowych Volvo FH 460 z technologią I-Save, 4 podwozia Volvo FL z zabudowami Jegger i agregatami Carrier, 5 pojazdów MAN TGM 18.250 również z zabudowami Jegger oraz agregatami Carrier. Tabor powiększył się również o 23 naczepy chłodnicze Schmitz Cargobull z agregatami Carrier Vector HE17.

Nasze usługi są bardzo specjalistyczne, przewozimy towary w kontrolowanej temperaturze, dlatego potrzebujemy niezawodnego sprzętu i pojazdów. Inwestycja we flotę jest więc naturalnym kierunkiem rozwoju. Nowe pojazdy są bardziej oszczędne w eksploatacji, co pozwala na optymalizację naszych operacji. Równocześnie, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych na rynku pojazdów, możemy utrzymać najwyższą jakość usług dla naszych klientów. Nowe samochody są już wykorzystywane w naszych działaniach operacyjnych, a równocześnie czekamy na odbiór kolejnych zamówionych pojazdów”  mówi Krzysztof Pawlik, dyrektor zarządzający ds. transportu  Frigo Logistics.

Przed podjęciem decyzji o zakupie nowych pojazdów, Frigo Logistics przeprowadziło serie wielotygodniowych testów poszczególnych pojazdów we współpracy z partnerami biznesowymi i poszczególnymi klientami. Proces, który trwał kilka miesięcy, pozwolił na szczegółową weryfikację i analizę wszystkich parametrów technicznych, jak również ocenę efektywności pojazdów.

Faza testów była dla nas bardzo ważna w kontekście podjęcia decyzji o nowych inwestycjach. Zależy nam na tym, żeby nasza flota była nie tylko nowoczesna i spełniała aktualne wymogi pod kątem norm środowiskowych i bezpieczeństwa, ale także, aby była jak najlepiej dopasowana do typu naszych operacji. Testy pozwoliły nam na weryfikację pewnych założeń w praktyce, dzięki czemu łatwiej było podjąć ostateczne decyzje zakupowe” dodaje Krzysztof Pawlik.

Fot. Frigo Logistics