Firma Girteka, jeden z największych przewoźników drogowych w Europie, powołała Nikolaya Pargova na stanowisko dyrektora operacyjnego (COO). Zmiana w kadrze zarządzającej jest kolejnym krokiem Girteki w kierunku przekształcenia firmy w bardziej sprawną, elastyczną i zorientowaną na klienta organizację, która ma sprostać zmieniającym się wyzwaniom w branży logistycznej.
Nikolay Pargov ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży logistycznej. Przez 11 lat związany był z DHL Freight i DHL Global Forwarding, następnie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego na Europę w firmie C.H Robinson i kontynuował swoją karierę w spółce Transporeon jako dyrektor generalny ControlPay, CCO i CRO całej grupy. To stanowisko zajmował do końca czerwca br. Umiejętności przywódcze i strategiczne podejście były kluczem do sukcesu dyrektora, a teraz będą mieć decydujące znaczenie dla operacji Girteki. Na nowym stanowisku od 2 września br. Nikolay Pargov będzie odpowiadać za strategiczną transformację Girteki.
Dzięki dostosowaniu struktury i procesów operacyjnych, Girteka będzie jeszcze lepiej reagować na wymagania rynku i potrzeby swoich klientów. Transformacja wzmocni też zdolność firmy do adaptacji w szybko zmieniającym się środowisku logistycznym, co zapewni jej przewagę konkurencyjną i zrównoważony rozwój.
„Girteka ma imponującą historię wzrostu i jest dobrze przygotowana do czerpania korzyści z szybko zmieniającego się otoczenia branży. Musimy to wykorzystać, aby przejść do kolejnej fazy wzrostu i rozwoju. Jestem zaszczycony, że mogę dołączyć do organizacji, żeby kształtować przyszłą strategię oraz nadzorować jej wdrożenie i zapewnić doskonałość operacyjną. Mamy świetny zespół nastawiony na rozwój z niezbędną wolą i umiejętnościami, które pozwolą nam rozwijać biznes, a jednocześnie pozostając przedsiębiorczymi, pragmatycznymi i szybko reagującymi na potrzeby naszych klientów” – mówi Nikolay Pargov.
Pod kierunkiem nowego dyrektora operacyjnego Girteka połączy swoje firmy transportowe, tworząc bardziej zintegrowany i efektywny model operacyjny. Obejmie on zarówno optymalizację wspólnych usług jak i wdrożenie zaawansowanych technologii w celu usprawnienia i automatyzacji procesów. Zmiany mają też przełożyć się na lepsze dopasowanie usług, obniżenie kosztów operacyjnych oraz wzrost całkowitej efektywności, przy zapewnieniu, że Girteka pozostanie niezawodnym partnerem dla klientów.
Dla Girteki najwyższym priorytetem jest umacnianie relacji z klientami. Nowy dyrektor operacyjny ma zagwarantować dostępność i dostosowanie usług Girteki do ich potrzeb i wymagań. Zapewniając wysokiej jakości, niezawodne usługi transportowe oraz utrzymując otwarte kanały komunikacji, Girteka dąży do zwiększenia satysfakcji i lojalności swoich klientów. Nacisk ma być położony na dostarczanie rozwiązań szytych na miarę, odpowiadających potrzebom klientów, szczególnie w zakresie transportów w temperaturze kontrolowanej dla branż takich jak farmaceutyczna, spożywcza i napojów, a także ładunków o wysokiej wartości.