Napęd osprzętu silnika INA FEAD – niezawodni na pełnym dystansie

Fot. Schaeffler

W branży pojazdów użytkowych niezawodność i wydajność pojazdów stawiane są zawsze na pierwszym miejscu. Łącząc te dwa elementy, zwracamy uwagę na napęd osprzętu silnika FEAD (ang. Front End Auxiliary Drive) – kluczowy komponent, który odgrywa znaczącą rolę w ogólnej wydajności samochodów ciężarowych i autobusów.

Produkty INA FEAD oferowane są przez renomowanego producenta części samochodowych, firmę Schaeffler.

Niezawodność w najtrudniejszych warunkach
Asortyment FEAD zaprojektowano tak, aby wytrzymał najtrudniejsze i wymagające warunki pracy pojazdów użytkowych, jak np. ekstremalne różnice temperatur, trudny teren czy duże obciążenia. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów i zaawansowana inżynieria zapewniają trwałość i wytrzymałość.

Efektywności paliwowa
Oszczędność paliwa jest równie istotnym czynnikiem dla każdego operatora floty pojazdów. INA FEAD odgrywają kluczową rolę w poprawie zużycia paliwa. Optymalizując układ paska napędowego i zmniejszając tarcie, systemy te minimalizują straty energii, co skutkuje poprawą spalania. Zmniejszone zużycie paliwa jest nie tylko korzystne dla środowiska, ale także znacznie obniża koszty dla właścicieli pojazdów.

Niskie wymagania konserwacyjne
Samochody ciężarowe są o wiele droższe w utrzymaniu niż osobowe, a przestoje mogą być bardzo kosztowne. Rozwiązania INA FEAD zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować potrzeby konserwacyjne. Ich solidna konstrukcja i wysokiej jakości komponenty zmniejszają częstotliwość napraw, co przekłada się na wydłużony czas sprawności i oszczędność kosztów.

Podsumowanie
W sektorze samochodów ciężarowych i autobusów produkty INA FEAD są nowością wartą uwagi. Asortyment ten pozwala zwiększyć niezawodność, oszczędność paliwa oraz obniżyć koszty utrzymania, co czyni je idealnym wyborem dla operatorów flot i właścicieli pojazdów użytkowych, którzy chcą zwiększyć ich wydajność. Schaeffler kładzie ogromny nacisk na przyjazność dla środowiska oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych dzięki czemu przyszłość pojazdów użytkowych wygląda niezwykle obiecująco.

Fot. Schaeffler