Kässbohrer na targach Solutrans 2023

Naczepa kurtynowa Kässbohrer K.SCH ma podwozie zabezpieczone antykorozyjnie powłoką wykonaną w technologii KTL. Pojazd ten idealnie nadaje się do transportu drogowego i intermodalnego. Wytrzymała podłoga wykonana z twardego drewna nadaje się do bezpiecznego transportu szerokiej gamy towarów – jest to rodzaj pokrycia często preferowany przez klientów. Wszystkie naczepy plandekowe Kässbohrer są certyfikowane zgodnie z wymaganiami normy EN 12642 Code XL (fot. Kässbohrer)

Targi Solutrans odbędą się w dniach 21–25 listopada br. w Lyonie we Francji. Firma Kässbohrer przygotowała wiele ciekawych propozycji. Prezentujemy je w skrócie.

Dzięki „Enginuity”, właściwemu połączeniu doskonałości technicznej i pomysłowości zorientowanej na klienta, Kässbohrer spełnia potrzeby wszystkich sektorów transportu, oferując pojazdy przeznaczone do przewozu różnorodnych ładunków, w tym ładunków drobnicowych, towarów wymagających kontroli temperatury, materiałów budowlanych sypkich i spaletyzowanych, a także cieczy i materiałów sypkich przewożonych w cysternach i silosach. Producent może zaoferować również kompletną gamę naczep niskopodwoziowych do przewożenia ciężkich i nietypowych towarów o masie poniżej 100 t. Ważną część oferty Kässbohrera stanowią także pojazdy intermodalne z wielokrotnie nagradzanymi podwoziami do przewozu kontenerów i nadwozi wymiennych.

Firma Kässbohrer zaprezentuje produkty: K.SSL 38 – wydajny silos poziomy o maksymalnej ładowności, K.SLA HS3 – rozkładana naczepa niskopodwoziowa z hydrauliczną rampą na łabędziej szyi, K.SCH – naczepa kurtynowa z pokładem z twardego drewna, K.SPS XS – lekka naczepa platformowa, która skutecznie spełnia potrzeby klientów we Francji, Hiszpanii i Włoszech.

Silos poziomy K.SSL 38 cechuje się niską masą własną, stabilnością w różnych warunkach drogowych, szybkim i wydajnym rozładunkiem oraz wysokimi funkcjami bezpieczeństwa. Dzięki wyrafinowanej konstrukcji i odpowiednio dobranemu rozstawowi osi silos K.SSL 38 zapewnia dużą zwrotność nawet w trudnych warunkach drogowych (fot. Kässbohrer)

Konkurencyjne finansowanie od Kässbohrer
Aby sprostać potrzebom swoich klientów, we współpracy z wiodącymi firmami leasingowymi Kässbohrer oferuje rozwiązania finansowe. We Francji i Hiszpanii usługi K-Finance świadczone są we współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions. Działalność K-Finance firmy Kässbohrer we Włoszech prowadzona jest we współpracy z UniCredit Leasing. Są to jedne z najbardziej konkurencyjnych rozwiązań tego typu na tamtejszych rynkach.

Kässbohrer K.SLA HS to 3-osiowa rozsuwana naczepa niskopodwoziowa platformowa z hydrauliczną rampą najazdową na łabędziej szyi. Pojazd ten zapewnia wydajność i elastyczność w przypadku wszechstronnych potrzeb transportowych w budownictwie drogowym. Dzięki hydraulicznej rampie może transportować 2 maszyny w jednej operacji. Rampa hydrauliczna zapewnia wydajną pracę, pokład wyposażono w 10-tonowe pierścienie mocujące, zamki kontenerowe, pionowe i boczne kieszenie na kłonice, co umożliwia łatwe i bezpieczne zabezpieczenie ładunku (fot. Kässbohrer)

Serwis posprzedażowy
Kässbohrer dba o potrzeby swoich klientów dzięki kompetentnej sieci posprzedażowej i zaopatrzeniu w części zamienne. Sieć obsługi klienta składa się z 697 punktów obejmujących wszystkie obszary produktów, a także dostawy części zamiennych do magazynów dogodnie ulokowanych w Lyonie, Ulm i nowo rozbudowanym magazynie części zamiennych w Goch. Kässbohrer oferuje całodobową usługę wysyłkową wspartą przez ulepszoną infrastrukturę cyfrową, która zapewnia gwarantowaną dostępność części zamiennych na poziomie 93%.

Opracowanie Dariusz Piernikarski

Dzięki wysokości siodła od 980 mm do 1300 mm naczepa platformowa Kässbohrer K.SPS XS zapewnia elastyczność użytkowania. Dzięki dopracowanej konstrukcji z precyzyjnie rozmieszczonymi i certyfikowanymi przez Eumos kieszeniami cargo, uchami do mocowania i zamkami kontenerowymi platforma K. SPS XS z certyfikatem Code XL może bezpiecznie transportować szeroką gamę ładunków, od materiałów budowlanych, przez ładunki drobnicowe, po kontenery morskie (fot. Kässbohrer)