Omega Pilzno: “Testy sprawdzające zużycie paliwa wypadły bardzo dobrze, to dziś podstawowy parametr” – Adam Godawski

Fot. MB

Firma Omega Pilzno odebrała pierwsze 5 modeli Mercedes-Benz Actros 1845 z zamówionych 30 sztuk. Pojazdy te dołączą do liczącej ponad 700 zestawów floty spółki. Zamówienie otwiera partnerską współpracę Omega Pilzno i Daimler Truck Polska.

Jesteśmy obecni na rynku od ponad 30 lat i rozwijamy biznes transportowy oraz logistyczny, konsekwentnie trzymając się naszych podstawowych założeń. Kluczowym z nich jest skuteczność działania” – mówi Adam Godawski, CEO Omega Pilzno i dodaje: „To, że dziś mogliśmy się tu spotkać z takiej okazji, jest efektem takiej skuteczności również ze strony partnerów z Daimler Truck Polska”.

Decyzja o zakupie zapadła po szczegółowych testach pojazdu oraz po wizycie w fabryce producenta w Woerth.
Testy sprawdzające zużycie paliwa wypadły bardzo dobrze, a dla każdego przewoźnika to dziś podstawowy parametr. Dodatkowym argumentem była dostępność samochodów, bliskość autoryzowanego serwisu Sobiesław Zasada Automotive w Rzeszowie, a także korzystna cena wraz z pełnym kontraktem serwisowym. Mam nadzieję, że ta transakcja rozpocznie współpracę, która obydwu stronom przyniesie wiele satysfakcji” – podkreśla Adam Godawski.

Na zdjęciu od lewej: Piotrek Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska i Adam Godawski, CEO Omega Pilzno (Fot MB)

Grupę Omega Pilzno tworzą spółki zajmujące się kompleksowymi usługami logistycznymi. Jako operator logistyczny firma posiada ponad 160 tys. m2 powierzchni magazynowej i zapewnia klientom pełną obsługę: logistykę kontraktową, transport drogowy, morski, lotniczy, odprawy celne, konfekcjonowanie. Drugi obszar koncentruje się wokół samochodów ciężarowych. Omega Pilzno ma 3 autoryzowane serwisy, spółkę rentalową Omega Pilzno Rental, własne stacje paliwowe oraz prowadzi usługi spedycji i serwis opon.

U źródeł współpracy z Omega Pilzno leży nasza strategia poszukiwania możliwości wzrostu i rozwoju na polskim rynku poprzez nawiązywanie relacji biznesowych z największymi partnerami. Dlatego traktujemy tę transakcję jako początek wspólnej drogi, partnerstwa opartego na długofalowych celach i wzajemnym zaufaniu” – mówi Piotrek Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska i dodaje: „Pracowaliśmy na ten moment kilka lat, poznając się wzajemnie i budując fundamenty relacji biznesowej, której owoce mamy nadzieję zbierać w kolejnych latach. Mamy poczucie odpowiedzialności za tę współpracę i jesteśmy gotowi na wyzwania, które postawi przed nami nasz nowy strategiczny partner”.

Fot. MB