Firma Kögel reformuje swój dział komunikacji i promocji, angażując do tego Maximiliana Franza, doświadczonego specjalistę ds. pojazdów użytkowych i twórcę marek. Pod jego czujnym okiem wiodące przedsiębiorstwo o długich tradycjach z Burtenbach ma zamiar udowodnić, że potrafi sprostać przyszłym wyzwaniom związanym z komunikacją.
Konsekwentne zarządzanie marką zapewnia nieocenioną rozpoznawalność i powiązane z nią zaufanie naszych klientów. „Można to osiągnąć tylko poprzez zrównoważoną komunikację marki Kögel”, wyjaśnia Maximilian Franz. Motto firmy Kögel „Because we care” jest myślą przewodnią, która przewija się przez wszystkie działania komunikacyjne i na której bazują wszystkie działania w zakresie marketingu i promocji, jak również marka pracodawcy.
Budowanie zaufania, potwierdzenie ciągłości
„Wszyscy mamy jeden cel – budowanie zaufania. Na firmie Kögel można polegać. Zawsze! Towarzyszymy naszym klientom na dobre i na złe. Tę deklarację musimy jeszcze bardziej rozpowszechnić na naszych rynkach. Dlatego bardzo się cieszę, że Maximilian Franz aktywnie zajmie się tym aspektem”– Christian Renners, dyrektor generalny Kögel Trailer GmbH
Maksyma definiuje wizerunek marki
„Because we care” jako myśl przewodnia każdego dnia pracy, jak również strategiczny kierunek działania na przyszłość, obejmuje zaangażowanie wobec klientów, postępowanie z pracownikami oraz zamiłowanie do rozwijania produktów. Dochodzą do tego również plany silniejszego ukierunkowania na komunikację wewnętrzną z pracownikami i dostawcami. Towarzyszą temu liczne inwestycje realizowane w jedenastu lokalizacjach Kögel w dziewięciu krajach europejskich: na przykład budowa nowego budynku administracyjnego w Burtenbach i znaczące inwestycje w modernizację produkcji, w tym budowa nowej linii produkcyjnej dla pojazdów-chłodni.
Prawdziwa praca zespołowa jako element sukcesu
Ponieważ skuteczna komunikacja jest zasadniczo sukcesem zespołowym, Maximilian Franz zamierza ściśle współpracować z działami sprzedaży, finansowym, pojazdów używanych, produktów, telematyki, rynku wtórnego i HR.
„Niezwykle ważnym elementem sukcesu jest współpraca z moim zespołem. Cieszę się, że mam u boku Evę Marię Pohl, która jest doświadczoną ekspertką i jednocześnie kierowniczką działu marketingu, oraz jej zespół, i jestem przekonany, że wspólnymi siłami uda nam się zapewnić sukces marki Kögel w przyszłości” – mówi ” Maximilian Franz, kierownik działu marketingu i promocji w Kögel.