Zabudowa aluminiowa oraz przyczepa 2-osiowa Hydrofast w szczegółach

Fot. K.Biskupska

Hydrofast przygotowuje zabudowy dla branży leśnej i budowlanej pod konkretne wymagania klienta i specyfikę transportu.

Poniżej Renault Trucks K 520 6×4 z zabudową aluminiową firmy Hydrofast oraz przyczepą 2-osiową. Na tylnym zwisie zamontowano żuraw hydrauliczny Tajfun Liv 120K. Taki zestaw przetransportuje różnej długości drewno stosowe lub kłody o długości do 6 m.

Fot. K.Biskupska
Fot. K.Biskupska

 

Fot. K.Biskupska

Ekran zabezpieczający kabinę wykonany jest z aluminium. Musi być wytrzymały, aby uniemożliwić „położenie” się ekranu na kabinę podczas załadunku drewna. Dodatkowo dla wzmocnienia ekranu firma Hydrofast wykonuje specjalny profil, który pełni również funkcję ochronną umieszczonych w nim przewodów hydraulicznych do żurawia

Fot. K.Biskupska
Fot. K.Biskupska
Fot. K.Biskupska

Aluminiowa rama pomocnicza nie jest płaska, tylko wypukła, co wpływa na wytrzymałość ramy i podłogi zabudowy

Fot. K.Biskupska

Zabudowa elementów podwozia to praktyczne i przemyślane rozwiązanie

Fot. K.Biskupska

Mocowanie pod chwytak jest dzielone na pół, by umożliwić dowolne przesuwanie ław i dostosowanie do rozmiarów zabudowy leśnej. Hydrofast sprzedaje kłonice stalowe własnej konstrukcji oraz aluminiowe szwedzkiej marki ExTe

Fot. K.Biskupska

Podczas rozładunku chwytak żurawia zbiera partię drewna na raz. Aby nie chwycił podwozia, Hydrofast montuje tzw. ślizg, po którym chwytak przechodzi, nie uszkadzając podłogi zabudowy aluminiowej

Fot. K.Biskupska

Mocowanie żurawia przygotowane jest pod różne rozstawy żurawia z możliwością łatwej jego wymiany, np. na inny model po kilku latach

Fot. K.Biskupska
Fot. K.Biskupska

Skrzynko-schodki

Fot. K.Biskupska

Nadkole w zimie przymarza i robi się twarde i nawet kawałek drewna może, upadając, połamać ten element. Dlatego zabudowa nadkoli jest wykonana ze stali kwasoodpornej, a dodatkowy daszek między nadkolami ułatwia utrzymanie w czystości zabudowy

Fot. K.Biskupska

Samochód jest wyposażony w aluminiowe felgi Alcoa Dura-Bright, dzięki czemu masa własna pojazdu zostanie zredukowana o 110–121,7 kg w zależności od konfiguracji.

Fot. K.Biskupska

Obudowy lamp ze stali kwasoodpornej

Fot. K.Biskupska
Fot. K.Biskupska