V edycja Targów Rozwiązań Transportowych 4Poland

Fot. Volvo Polska

Targi Rozwiązań Transportowych 4Poland, organizowane przez Volvo Trucks, już na stałe wpisały się do kalendarza najważniejszych wydarzeń w tej branży. 10 czerwca, na Autodromie Jastrząb k/ Radomia, pojawiło się niemal 60 wystawców, w tym firmy zabudowujące, współpracujące z Volvo Trucks oraz reprezentujące oferty około produktowe.

Volvo Trucks od wielu lat wspiera firmy transportowe, stawiając czoła wyzwaniom, z którymi musi mierzyć się branża. Tegoroczna V edycja Targów 4Poland to nie tylko edukacja w zakresie nowych, bardziej efektywnych i ekologicznych rozwiązań, ale również premiera gamy ciężkich elektrycznych samochodów ciężarowych: Volvo FH, FM i FMX Electric.

Volvo Polska

Tego dnia na Autodromie Jastrząb pojawiło się niemal 2 200 osób, które miały okazję zobaczyć 80 samochodów ciężarowych i blisko 60 wystawców. Ta liczba to spektakularny sukces – z każdą kolejną edycją do grona wystawców dołączają nowe firmy, co czyni wydarzenie największym w tej branży. W tym roku na Torze mogliśmy odwiedzić stoiska firm takich jak np. Gniotpol, Phillips, Bridgestone, Shell, Wielton, Michelin, PKO Leasing, Ekocell, MAK, Bocar, Hyva czy Milwaukee.

Fot. Volvo Polska

Podczas Targów miało miejsce kilka niezwykle istotnych momentów – to aż 16 wydań pojazdów oraz podpisanie listu intencyjnego na pierwszy elektryczny ciągnik siodłowy Volvo FH w Polsce z firmą Usługi Transportowe Grzegorz Sobański.

Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.

„Nasze targi stały się jednym z najważniejszych wydarzeń w branży TSL, w Polsce. W jednym miejscu, w tym samym czasie, klienci mogą zapoznać się z ofertą ok. 60 firm współpracujących z Volvo Trucks. Co roku staramy się podnosić poprzeczkę coraz wyżej, mając na celu utrzymanie najwyższej jakości organizowanych imprez, dbając jednocześnie o dobre samopoczucie uczestników. Ten rok jest niewątpliwie wyjątkowy, ponieważ na torze pojawił się pierwszy w Polsce ciężki pojazd elektryczny Volvo FMX Elecric. Świadczy to o naszej konsekwencji, ale i wytrwałości w działaniu. Stawiamy na elektromobilność i mocno w nią wierzymy. Równocześnie, pokazujemy wszechstronność naszych produktów i usług. Dla mnie, moich kolegów, partnerów biznesowych, ale przede wszystkim dla naszych klientów, Targi 4Poland to święto branży, gdzie w miłej atmosferze dzielimy się wiedzą i nowymi rozwiązaniami technologicznymi. Relacje z naszymi klientami w połączeniu z profesjonalną obsługą to najmocniejsze filary, na których budujemy dziś naszą wspólną przyszłość” – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.

Fot. Volvo Polska

Volvo Trucks Polska, zgodnie ze swoją wizją oraz strategią, stawia na rozwiązania proekologiczne i prospołeczne. W ramach Targów 4Poland, uczestnicy mogli odwiedzić 4 strefy, a każda z nich dostarczała innych doświadczeń:

  • Strefa Elektryzująca Volvo Trucks z aktywnościami budującymi emocje, pełna ruchu i zabawy,
  • Strefa Wellbeing Volvo Trucks, skupiona na relaksie i zdrowych nawykach,
  • Strefa Zielonej Energii Volvo Trucks oparta na aktywnościach pokazujących alternatywne źródła energii w formie zabawy, warsztatów i doświadczeń,
  • Strefa Kids Volvo Trucks z animatorami – dedykowana do najmłodszych uczestników wydarzenia.

Uczestnicy mieli również okazję wziąć udział w jazdach testowych, w tym manewrach na płycie poślizgowej pod okiem doświadczonych instruktorów ze Szkoły Doskonalenia Jazdy Volvo Trucks. Na Targach 4Poland nie zabrakło również ambasadorki marki Volvo Trucks – Iwony Blecharczyk Trucking Girl, a wydarzenie poprowadził Adam Kornacki.

Intensywny dzień targowy zwieńczyło wyjątkowe show z udziałem samochodów ciężarowych Volvo oraz występ gwiazdy wieczoru – zespołu Kombii.

Fot. Volvo Polska