Cyfrowe wsparcie dla serwisu samochodowego. Poznaj przydatne e-narzędzia z oferty Inter Cars

Fot. Inter Cars

Sprawne wykonanie określonej pracy w serwisie wymaga użycia odpowiednich narzędzi – dotyczy to zarówno naprawy i serwisowania pojazdów, jak i wszystkich działań związanych z zarządzaniem serwisem. Doskonale o tym wiedzą mechanicy i właściciele warsztatów samochodowych. Do obu powyższych przypadków, Inter Cars oferuje warsztatom atrakcyjne rozwiązania.

Inter Cars, realizując wysokie wymagania swoich klientów, korzysta z najnowocześniejszych – bazujących na cyfryzacji – rozwiązań organizacyjnych i technologicznych. Spółka nie tylko podąża za światowymi trendami, ale też realizuje własne, innowacyjne projekty, a jako lider branży – wspiera wzrost biznesu swoich partnerów. W związku z tym, ważnym aspektem działalności Inter Cars jest dostarczanie serwisom także zaawansowanych systemów informatycznych.

Pracuj online i rozwijaj swój biznes
Przeniesienie codziennych czynności (takich jak zamawianie części, przygotowywanie kosztorysów, wystawianie faktur) do nowoczesnych, łatwych w obsłudze aplikacji pozwala właścicielom warsztatów skupić się na tym co najważniejsze – na poprawianiu jakości swoich usług i rozwoju firmy.

Dlatego też, wyjątkowe e-narzędzia udostępniane przez Inter Cars są kolejnym elementem układanki odkrywanej w ramach kampanii „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy”. Jakie to e-narzędzia? Przedstawiamy poniżej:

— INTER CARS e-Catalog – wygodne zamawianie i nie tylko…

Inter Cars e-Catalog to nowoczesne oprogramowanie wspierające funkcjonowanie warsztatu samochodowego na każdym etapie pracy nad pojazdem klienta – od wyszukania potrzebnych części, przez ich wygodne zamówienie, po wykonanie kosztorysu naprawy i zapisanie go w historii zamówień. Inter Cars e-Catalog dostępny jest na dowolnym komputerze podłączonym do Internetu oraz na urządzeniach mobilnych.

Obecne i nadchodzące funkcjonalności narzędzia oraz jego historię opisują szczegółowo w wywiadzie Patryk Szarpak, szef rozwiązań e-commerce dla sektora B2B w Inter Cars oraz Roman Renduda, koordynator rozwiązań IT.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz informacje dotyczące uzyskania dostępu do Inter Cars e-Catalog znajdują się w tym linku.

— Haynes Pro – schematy, instrukcje i wskazówki w jednym miejscu

Umiejętne i świadome posługiwanie się bazami informacji i wskazówek technicznych pozwala oszczędzić dużo czasu, a tym samym pieniędzy. Dlatego też Inter Cars e-Catalog został skonfigurowany z usługą Haynes Pro, czyli z bogatą bazą wiedzy technicznej o poszczególnych pojazdach. Korzystanie z Haynes Pro za pośrednictwem Inter Cars e-Catalog jest proste i intuicyjne i ogranicza konieczność zakładania oddzielnych kont i nawigowania pomiędzy nimi.

Więcej na temat oferty Haynes Pro w Inter Cars i tego, jak z niej skorzystać można dowiedzieć się w tym linku.

— e-Sowa – kompleksowe zarządzanie warsztatem samochodowym

Praca w warsztacie samochodowym to nie tylko rozwiązywanie mechanicznych zagadek i dbanie o jak najwyższą kondycję oddawanych pod opiekę samochodów. To także konieczność wystawiania faktur, zarządzania czasem pracy  pracowników, czy przygotowywania zleceń i terminarzy. Działania te można wykonać za pomocą programu e-Sowa, przygotowanego przez Inter Cars dla właścicieli warsztatów, przechowalni opon oraz sklepów motoryzacyjnych.

Możliwości oferowane przez oprogramowanie e-Sowa szczegółowo opisane są w tym linku.

— Nowe funkcjonalności – już niebawem 🙂

Inter Cars, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich partnerów, wprowadza systematycznie nowe funkcje do oprogramowania e-Sowa oraz do Inter Cars e-Catalog. Na bieżąco informujemy o nich w ramach kampanii „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy” na stronie internetowej akcji oraz na profilach Inter Cars na YouTube i na Facebooku. Zachęcamy do ich śledzenia!

Dodatkowo, aby być na bieżąco z ofertą, promocjami oraz ciekawymi informacjami z branży, zapraszamy do subskrypcji Newsletteru Inter Cars.