Ponadgabaryty: MAX510 naczepa niskopodłogowa z osiami wahadłowymi

2-osiowe, niskopodwoziowe naczepy z serii MAX510 mogą być wyposażone w osie wahadłowe o nośności 12 t (fot. MAX Trailer)

MAX Trailer nadal się rozwija. Obecnie niskopodwoziowe naczepy z serii MAX510 można zamawiać z osiami wahadłowymi.

Sprawdzona technologia osi wahadłowych (tzw. osie typu Pendel) jest przeznaczona do użytku w trudnych warunkach drogowych i terenowych. Całkowity skok zawieszenia wynoszący 600 mm zapewnia maksymalną kompensację między poszczególnymi osiami. Wahadłowe przemieszczenia osi niwelują nierówności i utrzymują pojazd w stabilnej równowadze.

Podczas pokonywania zakrętów i krętych dojazdów na plac budowy kąt skrętu 60° zapewnia optymalną manewrowość. Kierowcy z kolei doceniają ulepszoną obsługę i łatwość tej obsługi. Osie wahadłowe zapewniają również większą ładowność przy obciążeniu 12 t na linię osiową.
Odpinana łabędzia szyja niskopodłogowych naczep MAX510 pozwala na płynny załadunek od przodu. Wersja z osiami wahadłowymi stanowi teraz kolejny element w ramach wszechstronnej gamy produktów MAX Trailer. Modułowa konfiguracja przekonuje klientów, gdyż zorientowane na użytkownika i praktyczne rozwiązania są bardziej pożądane niż kiedykolwiek. Maksymalna jakość procesu produkcyjnego i doboru materiałów gwarantuje doskonały stosunek ceny do wydajności naczep MAX Trailer.

Modułowa konstrukcja pojazdów MAX Trailer zapewnia bardzo duży udział części wspólnych. Zwiększa to jakość konstrukcji i jest korzystne dla klienta przy zamawianiu wspólnych części zamiennych i podlegających zużyciu, ponieważ gwarantuje maksymalną wymienność i zmniejsza nakłady materiałowe.

Odpinana łabędzia szyja naczep MAX510 pozwala na płynny załadunek od przodu, a kąt skrętu osi wynoszący 60° zapewnia optymalną manewrowość (fot. MAX Trailer)

Gama produktów MAX Trailer obejmuje teraz 6 różnych typów pojazdów:
– MAX100: naczepy niskopodwoziowe (typu semi) mające od 2 do 6 linii osiowych ze sterowaniem ciernym lub wymuszonym, również w wersjach pojedynczo lub podwójne wysuwanych.
– MAX200: naczepy platformowe (typu plateau) 3- lub 4-osiowe, dostępne w wersji wysuwanej teleskopowo, ze sterowaniem ciernym lub zwrotnym.
– MAX300: przyczepy niskopodwoziowe z 2 lub 3 osiami centralnymi i rampami najazdowymi.
– MAX410: przyczepy platformowe z obrotnicą przegubową mające od 3 do 5 osi, przeznaczone specjalnie do transportu części żurawi i balastów.
– MAX510: naczepy niskopodwoziowe 2-osiowe, z odpinaną łabędzią szyją i rozsuwanym pokładem ładunkowym.
– MAX600: przyczepa z obrotnicą, z 3 lub 4 osiami przeznaczona dla sektora budowlanego i komunalnego.
Klienci, którzy decydują się na eksploatację w swoich flotach naczep MAX Trailer, mogą liczyć na silne wsparcie ze strony producenta i jego organizacji, ponieważ międzynarodowa sieć sprzedaży, która obecnie liczy już około 45 partnerów, ma zostać jeszcze bardziej rozbudowana.

Opracował Dariusz Piernikarski