
Z okazji 25-lecia istnienia na polskim rynku Scania uruchomiła kampanię sprzedażową dla swoich klientów w Polsce.
Klienci, którzy są zainteresowani zakupem nowego pojazdu w ramach kampanii jubileuszowej Scania zyskują dostęp do pakietu 25 korzyści obejmujących m.in. dofinansowanie do zakupu pojazdu, specjalne ceny na umowy obsługowe, obsługowo-naprawcze i kontrakty Connected Services, dodatkowe pakiety specyfikacyjne oraz preferencyjne warunki finansowania w Scania Finance Scania Sp. z o.o.Pojazdy zamówione w ramach kampanii zostaną dostarczone z jubileuszowym logotypem.
Kampania obowiązuje dla ciągników i podwozi długodystansowych o konfiguracji 4X2, 6X2 i 6X2*4, z silnikiem 13- lub 16-litrowym, z kabiną sypialną R, S lub G. Zostało nią objętych 500 pojazdów.
Początki firmy Scania Polska sięgają 1995 r.Obecnie naszą sieć serwisową tworzy 40 obiektów i ok. 1000 wykwalifikowanych pracowników, w tym blisko 850 mechaników, przedstawicieli handlowych i pracowników BOK. Wielkie plany, które były związane z rozwojem polskiego rynku, wyczekiwane od kilkunastu lat, w końcu się urzeczywistniły – polskie przedsiębiorstwa transportowe objęły wiodącą rolę w transporcie międzynarodowym. Cieszymy się, że możemy być częścią sukcesu polskich przewoźników, dostarczając im kompleksowe, zrównoważone rozwiązania transportowe oraz dostęp do rozwiniętej sieci serwisowej. Obecnie oferta Scania jest najbogatsza w historii i obejmuje również pojazdy z alternatywnymi układami napędowymi. Dotyczy to zarówno ciężarówek, jak i autobusów. Rozwijamy różnorodne rozwiązania wierząc, że dla każdego z nich jest zarezerwowane miejsce w transporcie – komentuje Tomasz Cwalina, dyrektor sprzedaży samochodów ciężarowych Scania Polska S.A.
Jubileuszowa kampania Scania Polska jest też widoczna w mediach społecznościowych na profilach dystrybutora w serwisach Facebook, Instagram, oraz LinkedIn. Materiały, wykorzystywane w mediach społecznościowych można znaleźć dzięki jubileuszowym hasztagom: #25na25 oraz #Scania25lat.