
„Means of Transportation” to najnowsza kampania 3M skierowana do producentów pociągów, autobusów, samochodów i innych pojazdów. Jej celem jest promocja trzech rozwiązań technologicznych najważniejszych dla branży transportowej: VHB (taśmy stosowane w środkach transportu), Cubitro (tarcze ścierne) i Peltor (nauszniki ochronne). Wymienione produkty usprawniają pracę producentów środków transportu i sprawiają, że jest ona bezpieczniejsza, a także poprawiają komfort użytkowania konsumentów – pasażerów środków transportu.
Celem najnowszej kampanii Means of Transportation jest pokazanie klientom firmy, jak nasze produkty wpływają na poprawienie warunków i jakości ich pracy oraz w jaki sposób ich stosowanie wpływa na poprawę stanu środowiska. Nasze rozwiązania to wdrożona w praktykę wiedza, która pozwala nam dalej się rozwijać – mówi Marcin Domański, specjalista ds. rozwoju rynku.
Akcja prowadzona przez 3M Poland rozpoczęła się we wrześniu br. i potrwa do końca roku. Kierowana jest przede wszystkim do konstruktorów, inżynierów procesów, pracowników działów zakupów, ale także do użytkowników końcowych, czyli pracowników zakładów produkcyjnych. Kampania pozwoli im zrozumieć, jak wybór konkretnych produktów wpływa na efektywność i jakość ich pracy.
W ramach kampanii zaplanowano szeroką komunikację online, w portalach branżowych oraz kanałach społecznościowych. Kampanię Means of Transportation wspierać będzie także konkurs skierowany do profesjonalistów branży produkcji środków transportu.
