Schmitz Cargobull: Naczepy. Doskonałość. Transport. Inteligencja

Rolki z wbudowanymi elementami amortyzującymi rozpraszają energię podczas niezbyt udanego dokowania i chronią tył chłodni przed uszkodzeniami (fot. D. Piernikarski)
Rolki z wbudowanymi elementami amortyzującymi rozpraszają energię podczas niezbyt udanego dokowania i chronią tył chłodni przed uszkodzeniami (fot. D. Piernikarski)

Wartość dodana z jednej ręki
Schmitz doskonali swoje pakiety usług zorientowanych na klienta, realizując znaną ideę zakupów z jednej ręki (one-stop shopping). Przykładem takiego działania są pakiety obsługowo-naprawcze, pozwalające na pewne planowanie kosztów działalności dzięki stałym ratom miesięcznym oraz podniesienie bezpieczeństwa i dostępności pojazdów we flotach. Dysponowanie kontraktem obsługowym na jednym z trzech poziomów upoważnia do korzystania z pomocy w przypadku awarii na drodze (24/7, 365 dni w roku) oraz szybkich dostaw części zamiennych (poniżej 18 h). Kontrolę stanu technicznego lub naprawę pojazdów produkcji SCB można obecnie zlecić jednemu z ponad 1300 autoryzowanych warsztatów partnerskich.
Kontrakt obsługowo-naprawczy stanowi integralną część pakietu usługowego oferowanego w przypadku zakupu chłodni S.KO Executive – tylko w 2016 r. podpisano 1730 takich umów. Na targach IAA zaprezentowana zostanie oferta w zakresie kontraktów obsługowo-naprawczych na najliczniej sprzedawane naczepy z rodziny S.CS Universal. Kontrakt obejmie takie komponenty jak osie Rotos i opony Schmitz Cargobull 385/65 R22,5 (są to opony Hankook, które w ramach umowy są znakowane jako opony SCB). Dostępne w ramach kontraktu usługi to pełen serwis naczepy i opon, moduł telematyczny TrailerConnect, finansowanie i Euroservice. Wśród opcji znajduje się system monitoringu ciśnienia w ogumieniu TPMS, klejona podłoga, uruchomienie systemu telematycznego. Czas trwania kontraktu będzie można ustalić na 36, 48 lub 60 miesięcy.

Autor: Dariusz Piernikarski

W wersjach wielotemperaturowych chłodni S.KO Cool Executive  kompaktowy parownik dachowy w tylnej części ładowni ma przewody zasilające schowane w poszyciu, dzięki czemu przestrzeń ładunkowa nie jest w jakikolwiek sposób ograniczona (fot. D. Piernikarski)
W wersjach wielotemperaturowych chłodni S.KO Cool Executive kompaktowy parownik dachowy w tylnej części ładowni ma przewody zasilające schowane w poszyciu, dzięki czemu przestrzeń ładunkowa nie jest w jakikolwiek sposób ograniczona (fot. D. Piernikarski)