Kässbohrer nieustannie rozwija swoje usługi, aby sprostać potrzebom klientów. We wrześniu 2025 r. producent dostarczył część zamienną nr 1 050 001 z magazynu zakładu w Goch do Dingolfing – siedziby firmy Karl Mossandl, partnera firmy Kässbohrer w zakresie sprzedaży i obsługi posprzedażnej w Niemczech.
Założona w 1961 r. firma Karl Mossandl GmbH & Co. KG działając z siedziby głównej w Bawarii, zapewnia dostawy części zamiennych oraz serwis techniczny poprzez sieć regionalną, obsługującą logistykę naczep i usługi transportowe.
Ponad milion pięćdziesiąt tysięcy dostarczonych części zamiennych to kamień milowy odnotowany od 2016 r., przy czym dane z dumą wskazują na obsługę 54 różnych krajów przez dział części zamiennych w Goch. Zamówienie na część nr 1 050 001 zostało złożone za pośrednictwem Elektronicznego Katalogu Części (EPC), dostępnego dla zarejestrowanych klientów i partnerów Kässbohrer od 2009 r. Dzięki EPC klienci Kässbohrer mogą identyfikować, wybierać i zamawiać potrzebne części zamienne do całej gamy produktów producenta, w której znajduje się 50 000 unikalnych części.
Obiekt części zamiennych w Goch przeszedł gruntowną modernizację w 2021 r., zwiększając powierzchnię do 2 160 m². Dedykowany zespół składający się z 7 osób realizuje potrzeby w zakresie części zamiennych, gwarantując wysyłkę w ciągu 24 godzin, przy dostępności 95% części szybko rotujących i 90% wszystkich części zamiennych. W magazynie w Goch znajduje się 5 600 różnych typów części zamiennych, w tym oryginalne marki Kässbohrer oraz części pozyskiwane od partnerów systemowych Kässbohrer i wiodących dostawców.
Obsługa posprzedażowa
Sieć obsługi posprzedażnej Kässbohrer, to dziś 574 kompetentne punkty serwisowe w całej Europie. Oprócz centrów serwisowych producenta zlokalizowanych w Goch, Ulm i Błoniu, 354 punkty serwisowe są wyposażone do kompleksowej naprawy zabudów w przypadku wypadków.
Kässbohrer dba o swoich klientów i ich naczepy, oferując również wydajną obsługę w zakresie części zamiennych. Wszystkie oryginalne komponenty i materiały eksploatacyjne, w tym części pozyskiwane od partnerów systemowych oraz wiodących dostawców, są wysyłane w ciągu 24 godzin z logistycznie zoptymalizowanych magazynów Kässbohrer w Goch i Ulm w Niemczech, Lyonie we Francji oraz Błoniu w Polsce.
Dzięki jednemu numerowi telefonu obowiązującemu w całej Europie, interesariusze firmy Kässbohrer mogą skontaktować się z pomocą drogową producenta, aby zapewnić wsparcie kierowcy oraz zorganizować holowanie do najbliższego warsztatu. Usługa pomocy drogowej Kässbohrer jest dostępna w 12 językach i w 41 krajach.
