Firma BEL-POL ze Świdnicy odebrała 10 podwozi Iveco S-Way

Na zdjęciu od lewej: Ireneusz Sioch – sales representative Iveco Poland; Zdzisław Strumidło – wiceprezes zarządu BEL-POL Sp. z o.o., Maciej Ciżyński – rigid sales development manager Iveco Poland (fot. Iveco)

Firma BEL-POL zajmuje się dystrybucją podłóg i drzwi oraz akcesoriów. Flota transportowa firmy liczy dziś 46 samochodów ciężarowych, z czego 27 to pojazdy Iveco. Firmy współpracują od 2016 roku kiedy to do floty spółki trafił pierwszy model Stralis. Obecnie firma użytkuje nie tylko pojazdy gamy ciężkiej Stralis i S-Way, ale także lekkiej Daily.

Pod koniec maja br. flota firmy BEL-POL poszerzyła się o dziesięć 26-tonowych podwozi Iveco S-Way.

Iveco Poland to solidny partner, z którym współpracujemy już od lat. Nie jest przypadkiem, że ponad połowa pojazdów, w naszej firmie to Iveco. Jesteśmy zadowoleni z tej marki, a także z opieki serwisowej. Zrozumienie naszych potrzeb ze strony Iveco oraz kompleksowa oferta w postaci szerokiej gamy pojazdów i usług dodatkowych zaowocowało długofalową współpracą i wzajemnym zaufaniem, które pozwala na dalsze rozwijanie naszej floty pojazdów Iveco” – powiedział Zdzisław Strumidło, wiceprezes zarządu spółki BEL-POL.

Nowo odebrane Podwozia Iveco S-Way spełniają wysokie wymagania związane z całkowitym kosztem utrzymania pojazdu (TCO).

Kolejne zamówienie firmy BEL-POL świadczy o tym, że nasze samochody spełniają oczekiwania klienta. Każdorazowo staramy się dopasować ofertę tak, aby być konkurencyjnym na rynku przy jednoczesnym spełnieniu najwyższych standardów jakości produktu. Konfiguracja samochodów spełnia także oczekiwania kierowców pod względem wyposażenia i komfortu, a także dostosowania do specyfiki pracy” – dodał Maciej Ciżyński, rigid sales development manager w Iveco Poland.

Fot. Iveco

Iveco S-Way w firmie BEL-POL
Pojazd napędzany jest 11-litrowym silnikiem Cursor Euro VIE o maksymalnej mocy 460 KM i momencie obrotowym 2150 Nm (dostępnym w zakresie 925-1500 obr./min), współpracującym z 12-biegową zautomatyzowaną skrzynią biegów HiTroniX. Trzyosiowe podwozie o rozstawie osi 5700 mm, ma ostatnią oś podnoszoną, co pozwala na oszczędność ogumienia podczas jazdy bez ładunku lub z ładunkiem o niskiej masie. Reflektory oraz tylne światła zostały wykonane w technologii LED. Światła przeciwmgłowe przednie mają funkcję doświetlania zakrętów.

Pneumatycznie zawieszona kabina sypialna AT zapewnia kierowcy zarówno komfort pracy jak i wypoczynku. Została wyposażona w dwie leżanki (dolną trzyczęściową), szereg podręcznych schowków, lodówkę 25 l oraz podgrzewany, pneumatyczny fotel “Komfort” z regulacją podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem.

Na pokładzie zamontowano moduł telematyczny Connectivity Box umożliwiający zdalny monitoring stanu pojazdu, funkcję oceny stylu jazdy (DSE) i nadzoru koncentracji kierowcy (DAS) oraz systemy, m.in. Rocking Mode – funkcję uwolnienia pojazdu w grząskim terenie przez rozkołysanie, aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym oraz system ECO- ROLL.

Podwozia zostały zabudowane zabudową kurtynową Plandex, wyposażoną m.in. w aluminiową tylną burtę załadunkową Bär Cargolift o udźwigu do 1500 kg.

Fot. Iveco

Firma BEL-POL zajmuje się dystrybucją podłóg i drzwi oraz akcesoriów od 1991 r. Sieć sprzedaży spółki, to obecnie 40 salonów oraz ponad 40 partnerskich punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Specjalnością firmy jest sprzedaż podłóg naturalnych, paneli podłogowych, paneli ściennych, listew oraz drzwi popularnych producentów jak: Barlinek, SWISS KRONO, Porta, DRE, Pol-Skone, Egger, Quick-Step.
Transport pomiędzy centrami hurtowymi a punktami sprzedaży odbywa się za pomocą własnej floty pojazdów, która liczy dziś 46 samochodów ciężarowych, z czego 27 to samochody Iveco. Pojazdy te rocznie pokonują trasy o długości ok 90-120 tys km.

Fot. Iveco