Goodyear wprowadza na rynek dwie flagowe linie opon. Nowe ogumienie ciężarowe Kmax GEN-2 i Fuelmax GEN-2 uzupełnia ofertę Goodyear Total Mobility. Dłuższe przebiegi i wydajność paliwowa to kluczowe zalety nowych linii opon dla flot działających na międzyregionalnych i długodystansowych trasach. Nowe generacje Kmax GEN-2 i Fuelmax GEN-2 zastępują istniejące produkty Kmax i Fuelmax.
Linie produktów Kmax i Fuelmax zostały wprowadzone na rynek w 2013 r., aby pomóc flotom w obniżeniu ich kosztów operacyjnych. Nowe generacje opon Kmax GEN-2 i Fuelmax GEN-2 oferują jeszcze więcej korzyści w zakresie oszczędności paliwa, łączności i wydłużenia przebiegów we wszystkich warunkach pogodowych. Dziś widzimy potrzebę bardziej zrównoważonych osiągów w zastosowaniach międzyregionalnych i dalekobieżnych, zapewniających płynną i wydajną codzienną eksploatację. Nowe linie oferują właścicielom flot możliwości dalszego obniżania całkowitych kosztów operacyjnych – powiedział David Anckaert, wiceprezes działu opon użytkowych Goodyear w Europie.
Opony Goodyear Kmax GEN-2 na oś prowadzącą i napędową, przeznaczone dla flot regionalnych, zapewniają wysokie przebiegi, umożliwiając optymalizację żywotności ogumienia i pokonywanie trudnych warunków drogowych. Ogólne zalety produktów z serii Kmax D GEN-2 to do 25% lepsza trakcja we wszelkich warunkach atmosferycznych, 15% wyższa odporność na uszkodzenia i 5% lepsza efektywność paliwowa przy jednoczesnym utrzymaniu długich przebiegów, charakterystycznych dla poprzedniej generacji Kmax.
Opony Goodyear Fuelmax GEN-2 na oś prowadzącą i napędową opracowano z myślą o przewozach międzyregionalnych i dalekobieżnych. Zapewniają one wysoką efektywność paliwową w połączeniu ze zwiększonymi przebiegami, doskonałą trakcję i obniżoną emisję hałasu. Ogumienie Fuelmax GEN-2 to do 10% dłuższe przebiegi, do 30% lepsza trakcja w każdych warunkach pogodowych i niższy poziom hałasu, przy jednoczesnym utrzymaniu tej samej wydajności paliwowej co poprzednia generacja opon Fuelmax.
Należy dodać, że wszystkie nowe opony Kmax GEN-2 i Fuelmax GEN-2 zawierają identyfikację radiową (RFID). Wbudowana wewnątrz opony, pozwala na łączność z systemem chmury na poziomie indywidualnego numeru seryjnego, co umożliwia łatwą identyfikację i łączność z systemami zarządzania oponami i śledzenia. Przekłada się to na efektywne dysponowanie przepływem opon, a także zapobiega kradzieży.