Firma EWT Truck & Trailer Polska, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów, oferuje szeroką gamę produktów marki Schmitz Cargobull AG, takich jak naczepy chłodnicze, plandekowe i samowyładowcze oraz nadwozia furgonowe, które klient może dostosować do swoich wymagań transportowych.
Należy podkreślić, że dział konstrukcyjny fabryki Schmitz Baltic jest w stanie przygotować bardzo niekonwencjonalne, innowacyjne rozwiązania, które spełnią wszelkie potrzeby i wymagania firm transportowych.
Dzięki możliwościom litewskiej fabryki Schmitz Baltic w Panevéžys dla nadwozi furgonowych firma może przygotować zabudowę z elastycznym kształtowaniem wnętrza. Wszystko po to, aby dystrybucja towarów odbywała się zgodnie z planem podczas dostarczania do poszczególnych punktów na trasie.
Indywidualne podejście
Cechą charakterystyczną zabudowy M.KO jest elastyczny podział zabudowy: stabilna poprzeczna ściana działowa i jej składane segmenty oraz przesuwana zasłona pasowa – te nieruchome i ruchome wbudowane elementy służą do dostosowania wnętrza nadwozia do indywidualnych wymagań transportowych. Elementy ściany działowej o różnej szerokości można łatwo ustawiać za pomocą szyn, w sytuacji kiedy nie jest konieczne ich używanie, można je przesunąć do pozycji spoczynkowej. Przesuwane segmenty ściany działowej umożliwiają idealny podział wnętrza do poszczególnych zadań transportowych. Szyny do mocowania ładunku są wpuszczone w ściany zabudowy, dzięki temu można optymalnie zabezpieczyć ładunek, nie powodują one uszkodzenia towarów i ułatwiają utrzymanie higieny.
Dzięki zastosowaniu podłużnych ścian działowych możliwy jest jednoczesny załadunek i rozładunek w dwóch lub więcej strefach temperatury. Tym samym dostęp do ładunku umieszczonego w kilku strefach temperatury oszczędza czas podczas załadunku i rozładunku. Do jednego miejsca jednym pojazdem klient może dostarczyć towar, który wymaga transportu w różnych temperaturach. Zachowanie wymagań termicznych zapewniają panele izolacyjne Ferroplast, a za zapewnienie różnych temperatur w poszczególnych strefach odpowiadają dodatkowe parowniki sufitowe.
W zabudowach chłodniczych temperatury panujące wewnątrz osiągają –25°C. Nieumyślne zamknięcie drzwi przez osobę postronną, gdy we wnętrzu zabudowy znajduje się pracownik magazynu lub kierowca, może doprowadzić do szybkiego wychłodzenia organizmu. Biorąc pod uwagę zapewnienie bezpieczeństwa osoby znajdującej się we wnętrzu pojazdu, możliwe jest wyposażenie w awaryjne otwieranie drzwi zabudowy M.KO od środka – zarówno tylnych, jak i bocznych.