Wcześniej ograniczone do 50 kWh, Renault Trucks D i D Wide Z.E. można teraz wyposażyć w akumulatory litowo-jonowe o pojemności 66 kWh. W przypadku Renault Trucks D Z.E. klienci mogą wybierać spośród pięciu różnych konfiguracji, maksymalnie nawet sześciu akumulatorów o pojemności 66 kWh co przekłada się na zasięg do 400 km.
Akumulatory to jedne z najdroższych części w pojeździe z napędem elektrycznym. Zamiast systematycznie zwiększać maksymalny zasięg operacyjny, francuski producent oferuje swoim klientom zakres, którego faktycznie potrzebują. To rozwiązanie jest dostosowane do rzeczywistych wymagań klientów, utrzymując poziom ładowności i zapewniając zachowanie konkurencyjności firmy.
Renault Trucks D Z.E.:
– Dopuszczalna masa całkowita: 16t (podniesiona rejestracyjnie do 16.7t).
– Dostępne rozstawy osi: 4,400 mm oraz 5,300 mm
– Silnik elektryczny o mocy szczytowej 185 kW (moc ciągła 130 kW)
– Moment maksymalny: 425 Nm.
– Max moment napędowy na osi napędowej: 16 kNm
– 2-biegowa skrzynia przełożeń
– Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 do 400 kWh
– Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 400 km
– Ładowanie 20 kW prąd przemienny (AC) I 150 kW prąd stały (DC)
Renault Trucks D Wide Z.E.
– Dopuszczalna masa całkowita: 26 t (podniesiona rejestracyjnie do 27 t)
– Dostępny rozstaw osi: 3,900 mm
– Dwa silniki elektryczne o mocy szczytowej 370 kW (moc ciągła 260 kW)
– Max moment obrotowy: 850 Nm
– Max moment napędowy na osi napędowej: 28 kNm.
– 2-biegowa skrzynia przełożeń
– Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 kWh do 265 kWh
– Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 180 km
– Ładowanie 20 kW prąd zmienny (AC) and 150 kW prąd stały (DC)
Renault Trucks Master Z.E. teraz w wersji o dmc. 3,5 t
Renault Trucks rozszerza ofertę na pojazdy dostawcze Renault Master Z.E. Teraz można zamówić pojazd o dmc. 3,5 t (poprzednio DMC 3,1 t). Pomimo dodatkowej ładowności 400 kg, Renault Trucks Master Z.E. nadal oferuje rzeczywisty zasięg pracy wynoszący 120 km. Pojazd można w pełni naładować w ciągu zaledwie sześciu godzin. Pojemność baterii litowo – jonowych wynosi 33 kWh. Pod maską silnik elektryczny o mocy 57 kW, momencie maksymalnym: 225 Nm. Prędkość max pojazdu to 100 km/h.
Elektryczny, dostawczy Renault Trucks Master Z.E., jest teraz dostępny również w wersji podwozia z kabiną, które może zostać dostosowane do wielu branż: zabudowy typu „wywrotka” lub kontener o dużej pojemności z windą na zwisie.
Gama obejmuje teraz trzy modele (furgon, platforma z kabiną i podwozie z kabiną) dostępne w trzech różnych długościach (L1, L2, L3), dwóch wysokościach (H1, H2, dwie wersje o dmc.: 3,1 tony (furgon lub platforma kabina) lub 3,5 tony (wszystkie wersje).