Chociaż pandemia koronawirusa wpływa na funkcjonowanie wielu firm, firma KH-kipper nie wstrzymała dostaw dla swoich klientów. Wyprodukowana w ub. tygodniu zabudowa wywrotka W1MV na podwoziu Volvo FMX 500 8×4 to prawdziwa kopalniana bestia, która sprawdzi się w najtrudniejszym warunkach eksploatacyjnych i z powodzeniem może zastąpić tradycyjnie używane wozidła.
Charakteryzuje ją mniejsza waga, a zatem i większa ładowność. Zabudowa typu W1MV doskonale sprawdza się przy przewozie różnego rodzaju ładunków, takich jak węgiel, antracyt lub rudy metali.Charakterystyczną cechą tej zabudowy jest brak konieczności stosowania zbędnych wzmocnień na podłodze. Konstrukcję podłogi stanowi jedna warstwa trudnościeralnej stal Hardox HB 450 (2 gięcia). Dzięki wyeliminowaniu zbędnych elementów konstrukcji uzyskano efekt sprężystości zwiększający trwałość skrzyni. Blacha burt bocznych jest usztywniona profilem górnym, opaską tylną i ścianą przednią. Właściwości mechaniczne stali Hardox HB 450, z której wykonane są burty boczne, zapewniają skuteczną ochronę przed uszkodzeniem.
Półoktagonalna konstrukcja skrzyni i pochylona ściana przednia powoduje, że wyładowywany materiał nie zalega w rogach skrzyni. Podniesiona w tylnej części skrzyni podłoga stanowi zabezpieczenie przed wypadaniem materiału w czasie jazdy po pochyłym terenie. Duży dach zamontowano w taki sposób, aby gwarantował zabezpieczenie profilu górnego ściany przedniej przed elementami spadającymi z góry w czasie załadunku. Zanim samochód ruszy do ciężkiej pracy w kopalni posłuży w krajach w całej Europie do testów w charakterze samochodu demonstracyjnego.