„NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0” – ruszyła akcja promocyjna dla warsztatów, do zgarnięcia wartościowe nagrody

Lubiany portal REPXPERT dla warsztatów samochodowych wystartował z akcją „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0.” Co 2 tygodnie uczestnicy mają okazję zgarnąć po 100 nagród – razem do wygrania jest aż 500 nagród! Akcja promocyjna potrwa do 30. maja br. i przeznaczona jest dla użytkowników portalu REPXPERT.

Schaeffler, producent dobrze znanych marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe nagrody mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.

Co zrobić aby wygrać?
Aby wygrać jedną ze 100 nagród danego dwutygodniowego etapu, wystarczy kupować produkty LuK, INA oraz FAG grupy Schaeffler i zbierać punkty za ich rejestrację na www.repxpert.pl. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać aż 5 różnych nagród! Co 2 tygodnie nowy ranking zwycięzców i nowe szanse. Do wygrania m.in. firmowa szlifierka kątowa (Milwaukee), podświetlany zewnętrzny kaseton LED, praktyczny odkurzacz przemysłowy.

Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.niedajsieprzeoczyc.pl, portalu www.repxpert.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska

To druga edycja dobrze znanej Akcji z 2020 roku „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ”. Poprzednia Akcja została bardzo dobrze odebrana przez właścicieli warsztatów i mechaników, dlatego zdecydowaliśmy się ją powtórzyć także w tym roku. Jednak tym razem po raz pierwszy uczestnicy Akcji nie zobaczą nagród, które „przegapili”, ale też nie poznają przyszłych nagród. Gramy tu i teraz! Uczestnicy będą musieli wykazać się żyłką hazardzisty!” – mówi Joanna Ciszewska, marketing manager w Schaeffler Polska i dodaje: „Zapnijcie pasy, usiądźcie za kierownicą, podjedźcie do linii startowej . . . zaczynamy Akcję NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0!