Specyfikacja techniczna reklam
Materiały w formatach dla PC: .eps, .ai, .cdr – teksty należy zamienić na krzywe, dołączyć .jpg jako podgląd (300 dpi, CMYK). Przyjmujemy również: .tif, .jpg – min. 300 dpi, CMYK. Reklamy należy przygotowywać dokładnie na wymiar z cennika (w przypadku formatu 1 str. i modułów ze spadem dodać min. 3 mm na spad z każdej strony).
Materiały prosimy dostarczać na płytach CD (+wydruk cyfrowy), e-mailem lub kopiować na nasz serwer ftp.
Redakcja liczy na rzetelność publikowanych ogłoszeń, reklam i artykułów sponsorowanych, nie odpowiada jednak za ich treść. Zastrzega się prawo dostosowania materiałów do potrzeb wydawnictwa i zmian w tekstach: przeróbek stylistycznych i technicznych. Zwracamy wyłącznie materiały opatrzone wyraźnym zamówieniem.
Wydawca i redaktor mają prawo odmówić zamieszczenia ogłoszeń i reklamy, jeżeli ich treść lub forma jest sprzeczna z linią programową bądź charakterem publikacji.
(Prawo prasowe, Dz.U. z dnia 7 lutego 1984 r.; art.36, p.4)