Nowa izolowana wywrotka M.KI od Schmitz Cargobull

Nowa zabudowa samowyładowcza z izolacją termiczną ma pojemność 18 m3 (fot. Schmitz Cargobull)

Firmy budujące drogi odnotowały w ostatnich latach wzrost wymagań dotyczących transportu asfaltu. Skrzynia ładunkowa musi być izolowana termicznie i musi mieć również osłonę – plandekę odporną na ciepło, aby zapobiec utracie ciepła od góry. Przed rozpoczęciem rozładunku należy sprawdzić jakość asfaltu za pomocą wiarygodnego pomiaru temperatury.

Schmitz Cargobull wprowadza na rynek nową zabudowę samowyładowczą M.KI z izolacją termiczną, rozszerzając w ten sposób swoje portfolio o nową opcję izolacji. Izolowana termicznie mulda o pojemności 18 m3 jest idealnie zaprojektowana do transportu mniejszych ilości asfaltu. Izolacja termiczna zwiększyła ciężar zabudowy tylko o ok. 195 kg. Mniejsze objętości, lepsza wszechstronność i zwrotność są szczególnie przydatne w ograniczonych warunkach ruchu, jak to często ma miejsce na budowach.

Przygotowując nową wywrotkę M.KI z pełną izolacją termiczną montowaną na podwoziach samochodów ciężarowych Schmitz Cargobull wykorzystał swoje bogate doświadczenie w dziedzinie transportu towarów o kontrolowanej temperaturze. Zoptymalizowany kształt zabudowy zapewnia niski środek ciężkości, zwiększając w ten sposób stabilność przechyłu. Wysokiej jakości, odporna na temperaturę osłona nadwozia ma przesuwaną plandekę elektryczną, którą można bezpiecznie i wygodnie obsługiwać z poziomu podłoża za pomocą pilota. Gama modeli obejmuje nadwozia o różnej grubości podłogi o wysokości ściany bocznej 1460 mm w różnych wersjach ścian tylnych, bazowa pojemność to 18 m3.

Zastosowano izolującą przesuwaną plandekę elektryczną, którą można bezpiecznie i wygodnie obsługiwać z poziomu podłoża za pomocą pilota (fot. Schmitz Cargobull)
Izolacja termiczna zwiększyła ciężar zabudowy tylko o ok. 195 kg (fot. Schmitz Cargobull)