Goodyear Total Mobility – udoskonalona oferta

Fot. Goodyear

W związku z pandemią COVID-19 firmy transportowe i logistyczne oraz ich dostawcy stają przed nowymi wyzwaniami i możliwościami. Aby zaspokoić zmieniające się potrzeby klientów w tym trudnym czasie, Goodyear dostosowuje swoją kompleksową ofertę dla flot – Goodyear Total Mobility – wzbogacając ją o nowy pakiet usług.

W celu usprawnienia obsługi klientów, w ramach Goodyear Total Mobility, producent powołał specjalny zespół serwisowy, którego zadaniem jest zarządzanie alertami oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów. Za każdym razem, gdy system monitorowania opon w pojeździe odnotuje np. nagły spadek ciśnienia albo wzrost temperatury w ogumieniu wysyła sygnał, a zespół techników natychmiast przystępuje do analizy sytuacji i rozwiązuje potencjalne problemy z oponami, zanim jeszcze do nich dojdzie.

Opierając się na obszernych systemach danych, którymi zarządza Goodyear, zespół ma pełny wgląd do historii alertów, wiedzę pozwalającą ocenić stopień aktualnego problemu i jest w stanie zlokalizować pojazd. W razie potrzeby kierowca może liczyć na pomoc najbliższego serwisu należącego do sieci. Aby zagwarantować szybki czas reakcji w całej Europie, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, Goodyear codziennie monitoruje dostępność techników ServiceLine24H. Na zakończenie procesu kierownik floty jest informowany, że ciężarówka jest gotowa do dalszej drogi.

Stale w trasie

Pomimo ograniczeń operacyjnych spowodowanych wprowadzeniem środków ostrożności w czasie pandemii, Goodyear kontynuuje obsługę klientów flotowych w Europie przy pomocy sieci TruckForce. Jednym z ponad 2000 ogólnoeuropejskich usługodawców jest niemiecki serwis F. + H. Dreikluft Reifenhandel GmbH z Eppingen.

Robimy wszystko, aby wspierać kierowców ciężarówek w tych trudnych czasach. Nasze jednostki mobilne pracują w dzień i w nocy, 7 dni w tygodniu, aby pomóc flotom dostarczającym niezbędne towary – wyjaśnił Gerhard Dreikluft, właściciel i kierownik serwisu. – Ostatnio mieliśmy do czynienia z jednym szczególnym przypadkiem. Przejechaliśmy 240 km tam i z powrotem, aby obsłużyć awarię niskoprofilowej opony na osi napędowej w załadowanej ciężarówce. Wezwanie przyszło przez Serviceline 24h o godzinie 21:44. W magazynie mieliśmy oponę Goodyear KMAX D GEN-2 w rozmiarze 315/45 R 22,5, a nasz technik natychmiast wyruszył na drogę, aby pomóc ciężarówce oddalonej o 120 km. Niedługo po północy pojazd był gotowy do następnej dostawy do klienta.

Partnerom, którzy tymczasowo musieli ograniczyć lub wstrzymać działalność flotową, Goodyear dostarcza praktyczne narzędzia do przeprowadzenia kontroli floty, a także zalecenia dla kierowców, w jaki sposób sprawdzać opony przed ponowną eksploatacją pojazdu.