Volvo Trucks zmienia polski rynek przewozowy

Fot. Volvo Trucks

Rok 2020 będzie kolejnym, w którym Volvo Trucks Polska chce rozwijać program 4Poland. Jego celem jest wspieranie i unowocześnianie polskiego przemysłu transportowego. Polskie firmy mogą skorzystać z atrakcyjnych warunków handlowych, finansowania w złotówkach oraz konkurencyjnych zasad ubezpieczenia.

”Dużo firm zajmujących się transportem lokalnym inwestuje dziś w nowoczesny sprzęt. 4Poland to nowatorskie podejście, które odnosi sukcesy. Jesteśmy w stanie dostarczyć podwozia ściśle dostosowane do potrzeb odbiorców. Sprzedaż pojazdów specjalistycznych stale rośnie. I co ważne, w tym segmencie, Volvo Trucks jest dziś postrzegane przez klientów jako partner biznesowy. Dostarczamy nie tylko samochody, ale też usługi towarzyszące, w tym kontrakty serwisowe dostosowane do mniejszych przebiegów” – zapewnia Monika Trzosek, dyrektor sprzedaży w Volvo Trucks Polska.

Oferta elastycznego finansowania czy atrakcyjnych pakietów serwisowych, to dziś czynniki decydujące. Przedsiębiorcy oczekują niezawodnego sprzętu, który będzie w stałej gotowości do pracy. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom Volvo Trucks rozwija sieć serwisową w całej Europie, wydłuża godziny pracy, oferuje klientom dodatkowe dni obsługi.

Zainteresowaniem cieszy się także usługa Volvo Connect, czyli portal dla przewoźników, który ułatwia organizację codziennej pracy, w tym zarządzanie flotą poprzez m.in. dostarczanie informacji na temat stanu pojazdów. ”Rozwój usług w sferze cyfrowej to trend na najbliższe lata – nie ma wątpliwości Monika Trzosek. I dodaje: – W 2020 roku szykujemy sporo nowości zarówno jeśli chodzi o produkty, usługi towarzyszące jak i kampanie sprzedażowe. Wkrótce będziemy mogli zdradzić więcej szczegółów”.