Statuetka „Master Truck of the Year 2019” dla modelu Scania R450

Przekazanie statuetki (na zdjęciu od lewej): Harald Woitke - dyrektor generalny Scania Polska S.A., Grzegorz Teperek - redakcja TV Brawo ( fot. Scania Polska)

Tytuł „Master Truck of the Year” przyznawany jest corocznie przez przedstawicieli polskich redakcji branżowych, zajmujących się tematyką transportową. Wyniki są ogłaszane podczas Międzynarodowego Zlotu Pojazdów Ciężarowych Master Truck Show. Scania otrzymała tę nagrodę już po raz trzeci.

Fot. K.Biskupska

W głosowaniu oceniano najciekawsze rozwiązania techniczne i ekologiczne wpływające na efektywną realizację zadań transportowych oraz najbardziej przyjazne kierowcy i przewoźnikowi (przyp.red. miesięcznik “Samochody Specjalne” wchodzi w skład jury konkursu). Oceniane były samochody ciężarowe o dmc. powyżej 7,5 t, będące w aktualnej ofercie handlowej przedstawicielstw producentów samochodów ciężarowych działających na terenie Polski. Wyniki konkursu zostały ogłoszone w lipcu podczas 15. zlotu pojazdów ciężarowych Master Truck Show w Polskiej Nowej Wsi k. Opola.

Scania R450 to najpopularniejsze rozwiązanie transportowe na długie dystanse w ofercie Scania w Polsce. Nasi klienci cenią je zarówno ze względu na ekonomię paliwową i bezpieczeństwo, jak i komfort pracy. Dlatego cieszymy się, że uznanie rynku znalazło odzwierciedlenie również w głosach jury konkursu „Master Truck of the Year 2019– skomentował Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A. podczas przekazania statuetki w siedzibie firmy w Nadarzynie.

Nagroda główna “Pomorska Miss Scania” – zestaw “LeMans” Repiński Transport i Spedycja (fot. Scania Polska)

Pojazdy Scania R450 cieszą się dużym uznaniem klientów i branży, co potwierdzają liczne nagrody. Scania R450 została m.in. uznana za najbardziej ekonomiczny i przyjazny dla środowiska pojazd ciężarowy w swojej klasie w teście „Green Truck”. Warto podkreślić, że przeciętne zużycie paliwa pojazdu Scania R450 było najniższe spośród wszystkich biorących udział w teście i wyniosło 23,25 l/100 km, a sam tytuł „Green Truck” trafił do Scania po raz trzeci z rzędu.

Scania R 450 4×2 Highline (fot. Gustav Lindh 2017)