TruckForce wspiera floty

Fot. Goodyear

Firma Goodyear dbając o poziom zadowolenia klientów i kierowców, przeprowadziła w ostatnim czasie audyt sieci TruckForce, który zakończył się pozytywnym wynikiem.

Badanie zostało przeprowadzone przez niezależną organizację z uwzględnieniem ponad 70 punktów kontroli i obejmowało wszystkie aspekty, od dostępności produktów, możliwości serwisowych i jakości, po szkolenia i bezpieczeństwo pracowników. Głównym celem badania było szczegółowe sprawdzenie wszystkich aspektów, które przyczyniają się do zadowolenia klientów floty.

Był to drugi z rzędu audyt i przyniósł bardzo dobry wynik – średnia zgodności z najwyższymi standardami Goodyear wyniosła ponad 80%. Opierając się na wynikach i szczegółowych informacjach, amerykański producent będzie nadal wzmacniać korzyści oferowane przez sieć.

Zakres prac serwisów TruckForce obejmuje m.in. konserwację prewencyjną, wymianę, rowkowanie, bieżnikowanie i pomoc drogową. Klienci mogą skorzystać z usług ponad 2000 warsztatów zlokalizowanych w 32 krajach, które zapewniają również całodobową pomoc drogową, dzięki której pojazd wraca na drogę w ciągu 120 minut.