MAX600 – nowość w rodzinie pojazdów MAX Trailer

fot. Faymonville

MAX Trailer rozszerza swoją ofertę produktową, wprowadzając na rynek niskopodwoziowe przyczepy z obrotnicą z rodziny MAX600.

Klasyczna przyczepa z obrotnicą MAX600 to produkt przeznaczony dla klientów działających w sektorze budowlanym i komunalnym. Nowy pojazd jest idealny do przewożenia koparek, maszyn budowlanych i innych maszyn roboczych wykorzystywanych w szeroko rozumianym sektorze robót budowlanych. Przyczepa MAX600 oferowana jest w wersjach 3- oraz 4-osiowych, z pojedynczymi lub podwójnymi rampami najazdowymi pozwalającymi na szybki i łatwy załadunek. Przyczepy MAX600 zaprojektowano tak, aby zapewnić maksymalną wytrzymałość i żywotność, sprzyja temu skuteczne i trwałe zabezpieczenie antykorozyjne.
MAX600 ze swoim całkowicie płaskim pokładem ładunkowym jest szczególnie wytrzymała i idealna do transportu koparek, maszyn budowlanych i innego sprzętu. To wszechstronna i niezawodna przyczepa do każdego zastosowania – powiedział Mario Faymonville, menedżer produktu.
Seryjnie montowane zawieszenie pneumatyczne zapewnia idealną charakterystykę jazdy. Optymalne zabezpieczenie przewożonego ładunku jest możliwe dzięki obecności wielu punktów mocowania.

Przyczepa MAX600 to kolejny pojazd w szerokiej ofercie MAX Trailer. Firmy transportowe potrzebują pojazdów konstruowanych z myślą o codziennej intensywnej eksploatacji, a jednocześnie prostych w obsłudze. Klienci już dawno przekonali się o zaletach systemu modułowego stosowanego w naczepach i przyczepach marki MAX Trailer. Maksymalna jakość procesu produkcji i odpowiedni dobór materiałów konstrukcyjnych zapewniają pojazdom MAX Trailer optymalny stosunek jakości do ceny.
Modularna struktura konstrukcji pojazdów MAX Trailer daje w rezultacie duży udział wspólnych komponentów. Podnosi to jakość konstrukcji i przynosi korzyści użytkownikom w obszarach związanych z zamawianiem części zamiennych i komponentów podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu. Mogą liczyć na maksymalną wymienność części i zmniejszają koszty zakupów. Każdy z tych komponentów został opracowany tak, aby niezależnie od tego, w jakim modelu zostanie wykorzystany, gwarantować maksymalne osiągi i trwałość każdego   pojazdu.
Przypomnijmy, że marka MAX Trailer została założona przez Grupę Faymonville w 2012 r. i szybko zdobyła uznanie klientów. Dowodem może być chociażby to, że tylko w 2017 r. sprzedano ponad 1000 pojazdów. Rozwój produktów marki MAX Trailer wynika z ambitnego dążenia do realizacji oczekiwań klientów – międzynarodową sieć przedstawicieli handlowych marki tworzy już obecnie 40 partnerów.

Obecnie pojazdy marki MAX Trailer zgrupowane są w 6 różnych rodzinach:
• MAX100: naczepy niskopodwoziowe o liczbie osi od 2 do 6, z osiami samoskrętnymi lub ze skrętem wymuszonym, także w wersjach z pojedynczym lub podwójnym wysuwem,
• MAX200: naczepy platformowe o 3 lub 4 osiach, dostępne w wersjach z wysuwem teleskopowym, z osiami samoskrętnymi lub ze skrętem wymuszonym,
• MAX300: przyczepy centralnoosiowe o 2 lub 3 osiach z tylnymi najazdami,
• MAX410: przyczepa platformowa o liczbie osi od 3 do 5 ze skrętem wymuszonym, przeznaczona szczególnie do przewożenia elementów żurawi i ich przeciwciężarów,
• MAX510: 2-osiowa naczepa z obniżonym pokładem, odpinaną łabędzią szyją i rozciąganym pokładem,
• MAX600: przyczepa z obrotnicą o 3 lub 4 osiach, przeznaczona do zastosowania w sektorze budowlanym i komunalnym.

Opracował Dariusz Piernikarski