Korzyści dla małych flot ciężarowych

fot. Goodyear

Floty ciężarowe liczące do 20 pojazdów to prężny segment rynku transportowego. Dlatego też sieć serwisowa Premio TruckForce uruchomiła program „Na trasie korzyści”, stworzony specjalnie dla małych flot ciężarowych.

Program ma na celu zapewnić flotom fachowe doradztwo i rzetelną obsługę poprzez serwisy Premio TruckForce, które świadczą usługi najwyższej jakości na stałym, niezmiennym poziomie.

Firmy, które dołączą do programu mogą liczyć na wiele korzyści. Po pierwsze zarejestrowane floty zostaną objęte opieką przez odpowiadające im serwisy Premio TruckForce, które nawiąże z nimi relacje biznesowe i zbudują ofertę usług i sprzedaży opon. Dodatkowo otrzymają dostęp do platformy internetowej, na której będą zamieszczone informacje o wydarzeniach i promocjach kierowanych do tej grupy użytkowników.

Kolejną korzyścią wynikającą z uczestnictwa w programie jest aplikacja E-Truck, która znacznie ułatwia kontakt pomiędzy decydentem flotowym a serwisem mobilnym. Jeżeli serwis kontrolujący stan ogumienia floty, zauważy problem, zawiadamia o tym przez aplikację decydenta przysyłając wiadomość o koniecznej naprawie. Jedyne co decydent musi zrobić to zautoryzować usługę. Dzięki temu na bieżąco wykonywana jest inspekcja taboru. Pięćset pierwszych, zarejestrowanych flot ciężarowych otrzyma atrakcyjny pakiet startowy, dlatego warto dołączyć do projektu „Na trasie korzyści”. Więcej informacji na www.natrasiekorzysci.pl

Premio

Premio to obecnie ponad 130 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem, dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.