Wspólna pasja do ciężarówek łączy klientów Europart Polska

Moc atrakcji

fot. Europart
fot. Europart

Europart Polska przygotował dla zaproszonych gości wiele niespodzianek. W przerwie między wyścigami zorganizowano m.in. spotkanie z kierowcą wyścigowym Rene Reinertem oraz mechanikami zespołowymi w miejscu ich pracy, czyli przy ciężarówkach wyścigowych, a to wszystko by klienci mogli poznać bliżej specyfikę pracy mechaników zespołowych. Klienci żywo komentowali pracę mechaników wyścigowych, stwierdzając m.in. że tak na pierwszy rzut oka nie różni się znacznie od pracy w tradycyjnym warsztacie, bo wymieniane są te same części, czyli klocki hamulcowe, tarcze itd., ale odbywa się to przede wszystkim pod większą presją czasu i naznaczona jest dużą odpowiedzialnością za bezpieczeństwo i finalny wynik zawodnika. Zauważyli, że mechanicy wyścigowi mają świadomość, że po ich ingerencji w pojazd, kierowca wyjedzie na tor i będzie rywalizować z dużą prędkością, narażając się na kolizje i nawet wypadnięcie z toru.

fot. Europart
fot. Europart

Zaproszeni klienci mieli również okazję wejść na prostą startową podczas tzw. „grid walk”, obejrzeć z bliska ciężarówki ustawione i przygotowane do startu, zrobić pamiątkowe zdjęcie.

Wyjazd zorganizowany przez Europart Polska nie zakończył się tylko na atrakcjach wyścigowych w Moście. W planie znalazły się jeszcze m.in. wieczór atrakcji w Dreźnie a także zwiedzanie muzeum motoryzacji w Zamku Topacz k. Wrocławia.

Marka Europart

Firma Europart ma w swej ofercie szeroki asortyment produktów sprzedawanych pod marką Europart – aktualnie jest to ponad 6500 części. Oprócz materiałów eksploatacyjnych i części używanych w warsztatach, takich jak produkty chemiczne, oleje, filtry i narzędzia, to również części związane z układem hamulcowym, podwoziem i silnikiem, oświetleniem i elektryką. Są to wysokiej jakości zamienniki markowych oryginałów, mające bardzo dobry stosunek ceny do jakości i pomagające klientom redukować koszty eksploatacji i napraw, a przez to obniżać całkowity koszt posiadania (TCO). Co ważne – mają porównywalny współczynnik reklamacji do części oryginalnych – dzięki efektywnemu zarządzaniu jakością, odsetek reklamacji produktów marki Europart wynosi mniej niż 0,019 %! Produkty Europart są starannie selekcjonowane i przetestowane według najwyższych standardów oraz certyfikowane przez TÜV i MPA. Dostępne są w całej Europie, w sieci 300 oddziałów i biur sprzedaży Europart w 28 krajach europejskich.

fot. Europart
fot. Europart