Stacja Mercedes wraca na Powiśle

Rozpoczęcie sezonu w Stacji już 11 czerwca. Fot. Piotr Jakubowski

Letni pawilon napędzany przez Mercedes-Benz powraca, by jeszcze intensywniej tętnić miejskim życiem. To tu, na skraju Parku Rydza – Śmigłego, pod jednym dachem, ponownie spotkają się motoryzacja, muzyka, kino, sport i ciekawi ludzie, tworzący niepowtarzalny klimat tego miejsca.

Inicjator projektu – Mercedes-Benz Polska – zapowiada nie tylko powrót letniego pawilonu na warszawskie Powiśle, ale także rozwinięcie jego idei. W tej edycji nie zabraknie szczególnie lubianych przez gości Stacji wydarzeń, planowane
są także nowości. Zapewnimy odwiedzającym wyjątkowo dużo możliwości spotkania z marką. Od jazd testowych, poprzez promocję usług Mercedes Me, aż po prezentację nowych inicjatyw, jak np.: She’s Mercedes – mówi Artur Konarski, dyrektor produktu i marketingu samochodów osobowych w Mercedes-Benz Polska. Choć według badań to panie wpływają na 80% decyzji zakupowych oraz są posiadaczkami majątku równego trzykrotnemu PKB Chin, nadal często pomijane są w działaniach dedykowanych klientom segmentu motoryzacyjnego. W ramach projektu pod nazwą  She’s Mercedes Mercedes-Benz podejmuje ten temat i oferuje networking oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w trzech głównych obszarach życia nowoczesnej kobiety: mobilność, edukacja w dziedzinie zarządzania budżetem i usługi finansowe. Wchodzimy w dialog z kobietami z całego świata, a w tegorocznej edycji Stacji Mercedes planujemy wiele aktywności stanowiących jego kontynuację – dodaje Konarski.

Tego lata, Mercedes-Benz Polska, jak zawsze dostarczy dużo mocnych wrażeń dedykowanych wszystkim fanom motoryzacji. Na Powiślu ponownie zagoszczą między innymi: wspaniałe klasyki, pod Stacją zaparkują także piękne Pagody, a w Dniu  AMG zabrzmi donośny dźwięk silników. Nie zabraknie także koncertów, kina letniego, zajęć sportowych oraz ciekawych spotkań i dyskusji.  Odwiedzający letni pawilon będą mogli posłuchać dobrej muzyki, obejrzeć film, skorzystać z jazdy testowej wybranym autem, trenować jogę lub tai chi, czy odpocząć na leżaku, w cieniu drzewa. Stacja Mercedes, choć powstała jako sezonowy koncept na promocję marki w przestrzeni miejskiej, na stałe wpisała się w tkankę miasta, stając się jej integralną częścią.

fot. Mercedes-Benz Polska
fot. Mercedes-Benz Polska