Najlepsze serwisy oponiarskie w Polsce według Continental

fot. Continental

Continental, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, już po raz ósmy przygotował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich, należących do sieci Conti360° Fleet Services. Firmy zostały wyróżnione za wysoki standard usług, profesjonalizm i obsługę klienta.

Ranking typujący najlepsze serwisy oponiarskie sieci Conti360° Fleet Services jest przygotowywany przez Continental od 8 lat. Na podstawie corocznego audytu przeprowadzonego wśród klientów flotowych należących do programu oraz w oparciu o wyniki oceny współpracy warsztatów z klientami, eksperci Continental wyłaniają najlepsze serwisy oponiarskie w regionach handlowych firmy w Polsce. W tym roku wybrano serwisy, które wykazały się sprawną i profesjonalną obsługą, szybkością realizacji zleceń a także wyróżniły się zaangażowaniem w rozwiązywanie niestandardowych problemów klientów flotowych.

W tegorocznym rankingu Continental wyłonił 5 najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce[1]. Tytuł Serwis Roku 2015 Sieci Conti360°  otrzymały firmy:

– MAREK I MAREK – region południowo-zachodni

– SERWIS OPON I MECHANIKA BestDrive GUMLOP – region południowo-wschodni

– BestDrive AUTO EXPERT – region północno-zachodni

– Gas Truck – region centralny

– RYSZARD KORZONEK – region południowo-wschodni

Continental uhonorował także partnerów serwisowych, którzy nie tylko aktywnie wspierają rozwój sieci Conti360° Fleet Services, ale również w istotny sposób przyczyniają się do podnoszenia jakości obsługi, wyróżniają się inicjatywą w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów klientów oraz wykazują się sumiennością, lojalnością, przestrzeganiem zasad kultury i profesjonalizmem w relacjach z klientami. Wyróżnienia Fair Play otrzymali:

– WALMAR-DRAŻBA – region północno-wschodni

– Citronex – region południowo-zachodni

– BOMA – region południowo-wschodni

W rankingu wyróżniono także najlepsze serwisy, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360° Fleet Services. Nagrodę za Debiut Roku przyznano:

– DBK Sp. z o.o., oddział w Szczecinie – region północno-zachodni

– BRACIA-GUM SŁAWOMIR KOSIOREK – region centralny

Flotom transportowym zależy nie tylko na sprawnej i rzetelnej obsłudze serwisowej, ale i na wsparciu w doborze i późniejszej eksploatacji ogumienia. Coroczny ranking warsztatów Conti360° Fleet Services nie tylko weryfikuje profesjonalizm serwisów, ale jest także dobrą wskazówką dla przedsiębiorców szukających partnerów gwarantujących najwyższy standard usług – powiedział Łukasz Puchała, menedżer sieci Conti360° FleetServices w Continental Opony Polska.

O Conti360° Fleet Services

Continental oferuje firmom transportowym kompleksowy program Conti360° Fleet Services złożony z pięciu  modułów, dzięki czemu floty mogą dopasować zasięg i przedmiot usług do swoich potrzeb. Usługa ContiFitmentService™ oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, natomiast ContiCasingManagement™ umożliwia zarządzenia zużytymi oponami, a ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie. Ostatni moduł, ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności. Program dostępny jest obecnie w 27 krajach europejskich.

[1]Podział na pięć regionów zostały ustalony na podstawie podziału sprzedażowego obszarów, w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży Continental.